Mamun raiskaamaksi joutunut nainen kertoo blogissaan järkyttäviä yksityiskohtia miten mamu raiskasi hänet useamman k

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yllätysrakastelua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Miksi";30522212]Ap on pervo, sillä hän kiihottuu näistä jutuista..[/QUOTE]

Taidat itse kiihottua.

Mitä enemmän näitä juttuja on esillä, sitä enemmän kansa saa tietoa siitä, minkälainen kehitysmaa tästä meidän kotisuomesta on tulossa tällä maahanmuuttopolitiikalla.

Tämä on tietenkin "yksittäistapaus", harmi vaan että näitä "yksittäistapauksia" sattuu ja tapahtuu ympäri maatamme harva se päivä, ellei päivittäin.

Minä ainakin haluan Suomesta turvallisen paikan lapsilleni ja lapsenlapsilleni. Maan, jossa on hyvä elää. Siihen suunnitelmaan ei kuulu milloin missäkin vaanivat raiskaajat, pahoinpitelijät ja murhaajat.

Rohkea nainen, harva uskaltaa kertoa raiskauksista edes poliiseille, saatika sitte avoimesti ja yksityiskohtaisesti.. Nostan hattua.

En ymmärrä miks noita pitää tänne ottaa... Tai kun ihmekös noi tapaukset kun ei noi mustat miehet oo ihmisiä ollenkaan, tai siis nehän on vähä älyisempiä kun normaali ihmiset.

Alkuperäinen kirjoittaja näin just;30522605:
En ymmärrä miks noita pitää tänne ottaa... Tai kun ihmekös noi tapaukset kun ei noi mustat miehet oo ihmisiä ollenkaan, tai siis nehän on vähä älyisempiä kun normaali ihmiset.

Linkin raiskaajahan todettiin oikeuden mielestä vähä-älyiseksi ja se otettiin huomioon lieventävänä asiahaarana.

Kyllä naisessakin pitää olla vikaa jos jää yksi vapaaehtoisesti "töihin", antaa selviiä vinkkejä mitä haluaa.
Epäilen että on myös pukeutunut provosoivasti?

[QUOTE="Annah";30522737]Kyllä naisessakin pitää olla vikaa jos jää yksi vapaaehtoisesti "töihin", antaa selviiä vinkkejä mitä haluaa.
Epäilen että on myös pukeutunut provosoivasti?[/QUOTE]

Sinä siis syyllistät uhrin!

Tää alottaja on heittänyt täällä jo pitkään provosointi mielessä näitä juttuja. Ennen nää oli paljon rasistisempia ja törkeempiä, nyt lähinnä käyttää linkkejä. Mä tallentelen näitä sitä mukaan, kun tulee eteen screenshottina mun koneelle ja teen ajanmittaan tutkintapyynnön poliisille. Että kiitos lisää. Mä odotan.

[QUOTE="tarkkailija";30523397]Tää alottaja on heittänyt täällä jo pitkään provosointi mielessä näitä juttuja. Ennen nää oli paljon rasistisempia ja törkeempiä, nyt lähinnä käyttää linkkejä. Mä tallentelen näitä sitä mukaan, kun tulee eteen screenshottina mun koneelle ja teen ajanmittaan tutkintapyynnön poliisille. Että kiitos lisää. Mä odotan.[/QUOTE]

Muista myös tehdä tutkintapyyntö Seiskasta ja raiskatusta naisesta, koska nuo riettaat uskaltavat häväistä kunnon maahanmuuttajan maineen ja levittää rasistisia asenteita kansan keskuuteen.

[QUOTE="tarkkailija";30523397]Tää alottaja on heittänyt täällä jo pitkään provosointi mielessä näitä juttuja. Ennen nää oli paljon rasistisempia ja törkeempiä, nyt lähinnä käyttää linkkejä. Mä tallentelen näitä sitä mukaan, kun tulee eteen screenshottina mun koneelle ja teen ajanmittaan tutkintapyynnön poliisille. Että kiitos lisää. Mä odotan.[/QUOTE]

Niin, ei kai siitä kenenkään pitäisi provosoitua, kun mamut raiskailevat huvikseen suomalaisia naisia.

[QUOTE="niinniin";30524989]Niin, ei kai siitä kenenkään pitäisi provosoitua, kun mamut raiskailevat huvikseen suomalaisia naisia.[/QUOTE]

Raiskaaminen on poikain hauskaa ajanvietettä.