V
vierailija
Vieras
Oulun pizzasuvun jäsenelle tuomio törkeistä talousrikoksista
Mies sai kuusi kuukautta vankeutta ravintolatoiminnan talousrikoksista.
Rikkaus ja voimavara.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eiköhän noissa paikoissa ole aika paljon rikkeitä esim. työaikalainsäädännön, palkkauksen ja veronmaksun kanssa. Eli se on sitten oltava kokonaan käymättä, jos haluaa pelata varman päälle.Miksi oululaiset käyvät näissä pizzamafian pizzerioissa? Ei tulisi mieleenkään tukea rikollisia syömällä näissä ravintoloissa.
Mamuilla nyt vaan on erilainen käsitys siitä miten bisnestä pitää pyörittää.Eiköhän noissa paikoissa ole aika paljon rikkeitä esim. työaikalainsäädännön, palkkauksen ja veronmaksun kanssa. Eli se on sitten oltava kokonaan käymättä, jos haluaa pelata varman päälle.
Eiköhän noissa paikoissa ole aika paljon rikkeitä esim. työaikalainsäädännön, palkkauksen ja veronmaksun kanssa. Eli se on sitten oltava kokonaan käymättä, jos haluaa pelata varman päälle.
Mä käyn vain suomalaisten pyörittämissä pitserioissa. Maksaa hiukan enemmän, mutta eipä raha päädy rikollisten taskuun.Saattaa olla. Tekee itse sen pitsan, niin ei tule em. ongelmia. Helppoa ja hyvää.
Mä käyn vain suomalaisten pyörittämissä pitserioissa. Maksaa hiukan enemmän, mutta eipä raha päädy rikollisten taskuun.
Niin taas mielesi pahoitit.Ettekö koskaan mieti, noita 0-tulon suomalaisia pinta-julkkiksia, jotka ostavat hienoja lukaaleita vuodesta toiseen.. Jos olisin verottajalla töissä tarkastajana, niin tietäisin varmasti minne iskeä tarkastamaan tulot ja kulut. Pizza-pojat sentään tekevät ruokaa meille, mutta pintajulkkikset tarjoavat katsottavaksi vain omaa pintaansa ja seiskalle kirjoitettavaa..
Tämän avoimen epäsuhdan takia, en enää katso mitään suomalaista mainoskanavan ohjelmaa, enkä varmasti vieraile kenenkään pintajulkkiksen instassa tms. Enkä lue seiskoja jne.
Kun ei kaikki tiedä niistä kun rikollisia suojellaan.Miksi oululaiset käyvät näissä pizzamafian pizzerioissa? Ei tulisi mieleenkään tukea rikollisia syömällä näissä ravintoloissa.