Mamu sai sakot nimiteltyään pysäköinninvalvojaa rasistiksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummallinen tuomio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ainahan mamut voi muuttaa Ruotsiin jossa voi vapaasti käyttää rasisti korttia missä ja milloin huvittaa ja näin voidaan vaikka poistaa junastakin jolloin mamu saa jatkaa matkaansa
 

Yhteistyössä