Mamu raiskasi taas nuoren naisen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos Astrid Thors (rkp)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos Astrid Thors (rkp)

Vieras
Päivitetty 24.3.2011 15:39, julkaistu 24.3.2011 15:38
Nuori nainen raiskattiin asemalla Helsingissä
AamulehtiLähetä palautetta toimittajalle
Valvonkamera tallensi epäillyn.

Helsingin poliisi etsii nuoren naisen raiskauksesta epäiltyä miestä.

Yli 20-vuotiaan naisen epäillään joutuneen raiskauksen uhriksi Huopalahden asemalla 5. maaliskuuta aamuyöllä kello 1.30.

Teko oli keskeytynyt sivullisen väliintuloon.

Poliisi pyytää nyt yleisön havaintoja epäillyn tunnistamiseksi.

Epäilty puhui muutaman lauseen suomea mutta pääosin englantia.

Epäilty on normaalivartaloinen noin 170-175 senttiä pitkä, tummaihoinen mies.

Tapahtuma-aikaan tekijällä oli päässään jonkinlainen harmaa pipo, harmaa puolipitkä takki, paksu musta kaulaliina ja farkut.

Yleisövihjeet pyydetään soittamaan virka-aikana numeroon 050 4561124 ja virka-ajan ulkopuolella lähettämään sähköpostitse osoitteeseen mikael.vairio@poliisi.fi.

Onneksi on Astrid, jota voi kiittää mamujen tekemistä raiskauksista. Kenen niskoille saa sit laittaa syntyperältään suomalaisten miesten tekemän väkivallan? Juha Rehulan?

[QUOTE="vieras";23434429]Otsikossa on kaksikin asiaa pieleen: ensinnäkin raiskausta ei ole tapahtunut, ja toisekseen ei tiedetä oliko se mamu. Menihän siinä nuori nainen oikein![/QUOTE]

Tuossa uutisessa kyllä lukee, että nainen raiskattiin. Raiskaus olisi kestänyt kauemmin ellei se olisi sivullisen tultua keskeytynyt.

[QUOTE="vieras";23434429]Otsikossa on kaksikin asiaa pieleen: ensinnäkin raiskausta ei ole tapahtunut, ja toisekseen ei tiedetä oliko se mamu. Menihän siinä nuori nainen oikein![/QUOTE]

Olikohan se nainenkaan nuori tietäen kuinka kovia naiset ovat valehtelemaan ikänsä.:xmas:

No saattoihan se olla turistikin, mutta 99 % mamu. Kauhea teko. Oliko tytöllä mennyt näin kauan ilmoittamiseen, voi olla että silminnäkijähavaintoja vähän vaikea enää saada. Kuka muistaa enää mitä näki kolme viikkoa sitten keskellä yötä.

Millä perusteella 99% mamu? Ulkomaalaisten Suomessa tekemistä rikoksista poliisin tilaston mukaan noin puolet on turistien tekemiiä. Mihin perustat oman väitteesi?
Ja tosiaan, eihän naista raiskattu, koska sivulliset ovat tulleet väliin joten silminnäkijöitä on. Itse en ainakaan unohtaisi koskaan jos olisin mennyt väliin estämään raiskauksen.

[QUOTE="nih";23434419]Onneksi on Astrid, jota voi kiittää mamujen tekemistä raiskauksista. Kenen niskoille saa sit laittaa syntyperältään suomalaisten miesten tekemän väkivallan? Juha Rehulan?[/QUOTE]

Niin siis ketä saan syyttää kirvesmurhista? Perheväkivallasta? Kontulan taposta?

Millä perusteella 99% mamu? Ulkomaalaisten Suomessa tekemistä rikoksista poliisin tilaston mukaan noin puolet on turistien tekemiiä. Mihin perustat oman väitteesi?
Ja tosiaan, eihän naista raiskattu, koska sivulliset ovat tulleet väliin joten silminnäkijöitä on. Itse en ainakaan unohtaisi koskaan jos olisin mennyt väliin estämään raiskauksen.

Varmasti ko raiskaaja oli turisti, meinaan turvapaikkaturisti.

Eihän se tosiaankaan ole raiskaus jos vain kalu on sisällä mut ei ole vielä ehtinyt heittää rojuja ränniin.

Mitä eroo sillä on minkä värinen se raiskaaja on, raiskaus on aina järkyttävää! mä en tajuu miks aina löytyy joku juntti ulkomaalaispelkoinen joka jaksaa jauhaa tätä samaa uudelleen ja uudelleen. kuinka huono itsetunto pitää olla että vihaa ulkomaalaisia???

En kai ole missään väittänyt, etteikö raiskaus itsessään olisi hirveää.

Mutta kyllä se tosiasia on, että tummaihoiset raiskaavat moninkertaisesti suhteessa väkilukuun ja se jos mikä on hälyttävää ja pelottavaa.

No saattoihan se olla turistikin, mutta 99 % mamu. Kauhea teko. Oliko tytöllä mennyt näin kauan ilmoittamiseen, voi olla että silminnäkijähavaintoja vähän vaikea enää saada. Kuka muistaa enää mitä näki kolme viikkoa sitten keskellä yötä.

tiedätkö mitä tarkottaa mamu? ei tumma ihonväri kenestäkään maahanmuuttajaa tee. musta mies voi olla ihan yhtä suomalainen kun sinäkin

Perustan arvioni tapahtumapaikkaan, vuodenaikaan, kellonaikaan ja siihen että tekijä puhui hieman suomea.

Ja raiskaus on raiskaus kesti se sitten sekunnin tai tunnin, keskeytettiin tai ei.

[QUOTE="vieras";23434494]tiedätkö mitä tarkottaa mamu? ei tumma ihonväri kenestäkään maahanmuuttajaa tee. musta mies voi olla ihan yhtä suomalainen kun sinäkin[/QUOTE]

Ootko sä perussuomalainen vai miksi jankkaat?

Suomalainen en usko hänen olleen, koska uutisessa sanottiin hänen puhuneen vain hieman suomea, muuten englantia.

En kai ole missään väittänyt, etteikö raiskaus itsessään olisi hirveää.

Mutta kyllä se tosiasia on, että tummaihoiset raiskaavat moninkertaisesti suhteessa väkilukuun ja se jos mikä on hälyttävää ja pelottavaa.

ns. perussuomaisen tekemästä raiskauksesta, vaan piti ottaa esiin tällänen tapaus?

muistutan tässä että kaikki maahanmuuttajat ei oo mustaihoisia, eikä pakolaisia. Meitä on ihan muihinkin juniin.

Ootko sä perussuomalainen vai miksi jankkaat?

Suomalainen en usko hänen olleen, koska uutisessa sanottiin hänen puhuneen vain hieman suomea, muuten englantia.

mä mitää jankkaa :) tuo oli eka viestini koko ketjuun. mä vihaan raiskaajia oli ne minkävärisiä tahansa. mä puutuin vaan tohon että tummaihonväri ei tee kenestäkään maahanmuuttajaa. mä tunnen monta ihan mustaa lasta jotka ovat suomessa syntyneet eli ei todellakaan ole mamuja

[QUOTE="vieras";23434528]mä mitää jankkaa :) tuo oli eka viestini koko ketjuun. mä vihaan raiskaajia oli ne minkävärisiä tahansa. mä puutuin vaan tohon että tummaihonväri ei tee kenestäkään maahanmuuttajaa. mä tunnen monta ihan mustaa lasta jotka ovat suomessa syntyneet eli ei todellakaan ole mamuja[/QUOTE]

Milläköhän todennäköisyydellä kolmekymppinen englantia puhuva mies on syntyperäinen suomalainen? Kyllä mäkin tunnen usean tummempi-ihoisen suomalaisen, kaikki puhuvat suomea yhtä hyvin kuin minä.

Yhteistyössä