Mamu moittii isoin kirjaimin Suomen maahanmuutto- ja sossupolitiikkaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eli sairaalassa voi sun mielestä siivota sinne päin? Varsinkin jossain leikkaussalissa tai eristyspotilaan huoneessa? Ja turha sitä on tärkeillä ruuankoaan kanssa
On vähän eri asia siivota sairaalahuonetta kuin olla lääkärinä.

Ja jos ravintolan hygienia on kunnossa, niin mulle on se ja sama miten se mun hamppari on sössitty.

Mutta kun olet hoonosoomi-synnytyslääkärin tai hammaslääkärin pihdeissä ja se arpoo ja sössöttää...ei, ei, ei.
 
vierailija
On vähän eri asia siivota sairaalahuonetta kuin olla lääkärinä.

Ja jos ravintolan hygienia on kunnossa, niin mulle on se ja sama miten se mun hamppari on sössitty.

Mutta kun olet hoonosoomi-synnytyslääkärin tai hammaslääkärin pihdeissä ja se arpoo ja sössöttää...ei, ei, ei.
Olin kerran hammaslääkärillä ja hoitaja toimi tulkkina minun ja lekurin välillä...
 
  • Vau!
Reactions: Echo
vierailija
On vähän eri asia siivota sairaalahuonetta kuin olla lääkärinä.

Ja jos ravintolan hygienia on kunnossa, niin mulle on se ja sama miten se mun hamppari on sössitty.

Mutta kun olet hoonosoomi-synnytyslääkärin tai hammaslääkärin pihdeissä ja se arpoo ja sössöttää...ei, ei, ei.
Onneksi et siinä samalla tiedä että laitoshuoltaja oli pyyhkinyt pöydät vessarätillä. Tai että edellisellä potilaalla oli tartuntatauti.
 

Yhteistyössä