Mammuttimarkkinoiden Lassien G tech housut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyttävää

Vieras
Ostin Mammutista pojalle Lassien G-tech housut ja niitä hypistellessä tuli mieleen, että onko ne toppahousut, kevyttoppahousut vai mitkä? Onko ne G-tech-housut yleensä paksumpia vai ovatko nämä siis kunnolla lämpimät toppahousut?

Itse vaan jotenkin mielsin ne kevyttoppahousuiksi ja koska kevyttoppa-asut ovat aiemmin osoittautuneet käteviksi vähän kylmemmillä keleillä, niin ostin, vaikka tavallisiakin toppahousuja meillä on jo talveksi. Lähinnä mietin siis sitä, että paistuuko noissa housuissa pikkupakkasella?

Osaako joku G-techeistä enemmän tietävä auttaa?

Itse kävin hypistelemässä ko. housuja, ja totesin että ovat liian kuumat meidän ekaluokkalaiselle kun syksyhousuja oltiin vailla. Vaikuttivat toppahousuilta, joten menevät varmasti koko talven.

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Itse kävin hypistelemässä ko. housuja, ja totesin että ovat liian kuumat meidän ekaluokkalaiselle kun syksyhousuja oltiin vailla. Vaikuttivat toppahousuilta, joten menevät varmasti koko talven.

Jotenkin ne vaikuttavat vaan normaaleja ohuemmilta. Mutta ovat sitten varmaan toppikset, siis ihan kunnolla lämpimät. Eli meidän tarkoitukseen liian kuumat. Blaah.

Yhteistyössä