Mammuttimarkkinat vai Lidl?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihi

Vieras
Kumpaan kannattaa mennä ruokaostoksille (en siis ostais kuin ruokaa). Onko noi mammuttimarkkinoiden tarjoukset niin hyviä että kannattaa ajella cittariin vai käynkö vaan Lidlissä niin kuin olin ajatellut?

Aloin vaan ajatuksella katseleen sitä mammuttimarkkinoiden tarjouslehteä ja miettimään, että samat sapuskat on Lidlissä vissiin muutenkin tuon hintaisia eli ei varmaan kannata parin paremman tarjouksen perässä juosta kun muutakin oon ostamassa kuin noita tarjousruokia.

Näin se kyllä on. k-kaupassa on aina muutama hyvä sisäänvetotuote (nyt esim. vaipat ja vaikkapa tortillat noista ruuista) mutta muu onkin sitten paljon kalliimpaa kuin muualla. Lidl tulee kyllä ihan varmasti edullisemmaksi.

No katsotaan... Mä laskeskelin tarjouslehden ja oman muistini perusteella paljonko mun ostokset tulis maksaan cittarissa (oon siellä paljon käynyt ostoksilla kun ennen asuttiin vieressä) eli n. 80 euroa. Lähden kohta Lidliin ja tuun sit kertoon paljonko siellä tuli summaks. Lidl on mulle melko uus tuttavuus, kun tosiaan ennen cittari oli "lähikauppa" ja nyt uudella kodilla lähin onkin Lidl eli ei vielä kunnon käsitystä niiden hintatasosta. Mutta palaan asiaan!

No niin... Ihan samoja tuotteita ei tietty löytynyt, mutta suunnilleen. Ja lasku oli 67 euroa. Mutta miks Lidlissä ei ole vauvan ruokia? Eli muutaman purkin hedelmäsoseita olisin ostanut, mutta se ei juuri tuota summaa olis nostanut. Eli meistä tuli Lidlin asiakkaita!

No näköjään kannatti, aika paljon halvemmalla pääsit! :) Ja todennäköisesti ei ees ollu yhtä pahat ryysikset, kun cittarin mammuttipäivillä.

Käsittääkseni Lidliin on tulossa vauvanruokia, jostain siitä luin. Mutta tosiaan tällä hetkellä niitä ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja pihi:
No niin... Ihan samoja tuotteita ei tietty löytynyt, mutta suunnilleen. Ja lasku oli 67 euroa. Mutta miks Lidlissä ei ole vauvan ruokia? Eli muutaman purkin hedelmäsoseita olisin ostanut, mutta se ei juuri tuota summaa olis nostanut. Eli meistä tuli Lidlin asiakkaita!

On kuulemma tulossa,sanoi lidlin myyjä vähän aikaa sitten =)

Mammuttimarkkinoille tottakai. Ei ne muutamat sentit mitä lidlissä säästää tee onnelliseks enkä varsinkaan tulis ikinä ostamaan pienelle vauvalle saksalaista/muualta tuotua vauvanruokaa. Cittari on kaiken lisäksi loistavan palvelun tyyssija.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja pihi:

On kuulemma tulossa,sanoi lidlin myyjä vähän aikaa sitten =)
tjaah,ne lasten ruuat on ollu tulossa jo 3 vuotta :whistle: :xmas: en tiedä miksei ole tullut saatikka onko tulossa..

Mellu: lidlin maitoa ostaessasi tuet suomalaista maataloutta, kotimaisen maidon merkeissä. Pirkkamaito sen sijaan taitaapi olla muualta tuotua (kuten niin moni muukin pirkka/euroshopper-tuote)

Yhteistyössä