Mammografiaan aika, nyt alkaa jännittää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pikan

Vieras
Mitäs jos tulos onkin pahanlaatuinen? Mitäs sitten? Perjantaina aamusta on aika, mitenhän nuo yleensä menee? Siis jos kuvataan vaan, saanko tulokset milloin, ultrataanko sitten eri reissulla vai miten sairaalalla menee nuo...?

Siis joo, pehmeä muutos löytyi toisesta rinnasta (minusta kyllä toisessakin samanlainen) ja sitä lähdetään nyt tutkimaan. Oikeesti, postissa?? Ei kai, epäilyttävätkin(kö)????

En tiedä minne olet menossa, mutta monessa paikassa kuulemma tapauksesta ja löydöksestä riippuen tehdään ensin ultra ja sitten mammografia, tai päinvastoin. Ja mulle ainakin kerrottiin heti ettei löytynyt mitään ylimääräistä (radiologi teki tutkimuksen).

Joo noin oli kun kävin yksityisellä, mietinkin vaan et miten kunnallisella? Ja tuota, kun lääkäri epäili että ultrattaisiin mieluummin, ikäni takia(??), oon siis vasta 32. Voi että, olis vaan niin kiva saada tieto jo heti, eikä postitse??

Alkuperäinen kirjoittaja Pikan:
Joo noin oli kun kävin yksityisellä, mietinkin vaan et miten kunnallisella? Ja tuota, kun lääkäri epäili että ultrattaisiin mieluummin, ikäni takia(??), oon siis vasta 32. Voi että, olis vaan niin kiva saada tieto jo heti, eikä postitse??

Kunnallisella minä kävin. Tai siis yliopistollisessa keskussairaalassa. Ekana ultrattiin, ja ultran teki radiologi joka antoi lausuntonsa siinä samassa :). Totesi sitten, ettei ole tarvetta mammografiaan koska mitään kummallista ei löytynyt ja olen vielä (mukamas :snotty: ) niin nuori (33 v).

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Kunnallisella minä kävin. Tai siis yliopistollisessa keskussairaalassa. Ekana ultrattiin, ja ultran teki radiologi joka antoi lausuntonsa siinä samassa :). Totesi sitten, ettei ole tarvetta mammografiaan koska mitään kummallista ei löytynyt ja olen vielä (mukamas :snotty: ) niin nuori (33 v).

Toivottavasti olisi näin :) eikä epäilyttäväää löytyisi...

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Toivottavasti olisi näin :) eikä epäilyttäväää löytyisi...

Uusimmat

Yhteistyössä