Mammografia ja pienirintaisuus!!!

Mammografiassa käyneet/siitä tietävät, kertokaa mulle miten mammografia voidaan tehdä todella pienirintaiselle? Eikö rintoja jotenkin vedetä joidenkin tasojen väliin :$ jotta saadaa kuva otetuksi? Miten jos rinnat eivät oikeasti veny kun ovat niin pienet? Valaiskaa kiitos :flower:
 
Mulla oli pienet rinnat kun kävin mammografiassa. Kyl pienistäkin rinnoista sen verran kiinni saa. Antaahan iho sen verran periksi. Täti ottaa tissistä kii (venyttää :D ) ja lättäsee levyjen väliin. Älä turhaa tommosia mieti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:58 Haarahius kirjoitti:
Mulla oli pienet rinnat kun kävin mammografiassa. Kyl pienistäkin rinnoista sen verran kiinni saa. Antaahan iho sen verran periksi. Täti ottaa tissistä kii (venyttää :D ) ja lättäsee levyjen väliin. Älä turhaa tommosia mieti.
Lähinnä ajattelin että sattuuko se kun joudutaan venyttämään :x Sen vuoksi vaan tätä mietin kun voi olla että joudun ko.tutkimukseen...
 
Mutta kun
Mulla on kans niin pienet tissit että ei niistä voi otetta saada vaikka kuinka venyttäis...Ite olen samaa asiaa miettiny mutta jospa ne vanhetessa "löystyis" hiukan niin sitten ehkä.. :(
 

Yhteistyössä