Mammavaatteita...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jahvetti

Aktiivinen jäsen
09.02.2007
19 398
0
36
Eli mistä löytäs kivoja mammavaatteita, lähinnä housuja (farkkuja) tällaiselle persjalkaiselle, iso perseiselle ja paksusääriselle odottajalle? :whistle: '
Pituutta huimat 158cm...tuntuu, et kaikki mammavaatteet on takoitettu vain pitkille ja hoikille odottajille (ainakin H&M:llä katsoin). kamalan kalliisiinkaan vaatteisiin en raaskisi satsata, viimeinen odotukseni kun on =)
Töihin kuitenkin pitäs jotain housua löytää, kotona pärjää vaikka verkkareillakin =)

Oisko kellään ehdotuksia? :wave:

Mä ostin Lindexiltä äitiysvaatteita, kun olivat suht edullisia verrattuna joihinki mammavaateliikkeisiin, joissa saa maksaa farkuistakin jopa yli 100?.
Lindexissä ainakin näkyi olevan myös isoja kokoja, ja jos lahkeet pitkät niin niitähän saa helposti lyhennettyä tai vaikkapa käännettyä.
Toinen, missä myydään tietääkseni edullisia äitiysvaatteita, on Kappahl, mutta niiden koosta en tiedä mitään.

Onnea matkaan vaateostoksille =)

Mulla on kans just tuollaiset Lindexin farkut kuin Jajepoon laittamassa kuvassa näkyy, ja samaa mieltä olen, että ihanat päällä!! :D
Ja kokoja oli muistaakseni 34:stä tai 36:sta aina 48 asti!

mulla olis ylimääräisenä beige liivimekko farkkutyylinen, aika lyhyt koko xl jos joku tarvii. mulle rinnanympäryksestä aavistuksen pieni. muistaakseni lindexin mekko. sit itseommeltu t-paita vihreä jossa valkoisia lehtikuvioita. koko reilu xl ja halvalla lähtee nämä!

Onko nuo Lindexin pöksyt reidestä ihan kapeita va sellasia "normaaleita"? =)

young mom, 4,50 ekee!!! No huh! =)

Paidoista aattelin et pärjään varmaan tavallisilla paidoilla, kokoa-kahta reilumpia jne, kaikista edellisistäki oon niin pärjänny =) Mut housut tuottaa tuskaa...etenki kun tuo koko on niin monimutkanen juttu, tietty aina saa lahkeita lyhkäsemmäks :D Kun vaan löytys perseestä ja reisitä sopivia :ashamed: :kieh:

aurinkoinen, laitan yv:tä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:

Paidoista aattelin et pärjään varmaan tavallisilla paidoilla, kokoa-kahta reilumpia jne, kaikista edellisistäki oon niin pärjänny =) Mut housut tuottaa tuskaa...etenki kun tuo koko on niin monimutkanen juttu, tietty aina saa lahkeita lyhkäsemmäks :D Kun vaan löytys perseestä ja reisitä sopivia :ashamed: :kieh:

siksihän vähän riemastuinkin ja sotin heti muutamat :D normihinnat 30-40? ja nyt todellakin 4,50 :D

Alkuperäinen kirjoittaja young mom:

siksihän vähän riemastuinkin ja sotin heti muutamat :D normihinnat 30-40? ja nyt todellakin 4,50 :D

Vitsit =) Mimmosia ne oli?? Pääsen vasta ens viikolla ostoksi.e, et voi olla myöhästä...blaaaaah :/

Alkuperäinen kirjoittaja young mom:

Vitsit =) Mimmosia ne oli?? Pääsen vasta ens viikolla ostoksi.e, et voi olla myöhästä...blaaaaah :/

oli kuule monenmoista.. oli "kolitsihousua" ja farkkua, strechiä ja napakkaa.. pitkää ja pätkää.. joka laitaan asti :) luulen kuule että hyvin kerkiät kun ne jo jonkin aikaa on ollut ja nythän vasta alkoi ale myynnit.. jos oot tre niin pirkkalan veskassa ainakin on vielä läjäpäin pöksyjä jäljellä :)

Mulla oli samaa ongelmaa, kuin ap:llä. Kun on lyhyt ja levee, niin ei noi normikoon äippävaatteet (housut) tahdo mahtua. Yhet löysin keväällä H&M:ltä, joista puntit vaan puolimetriä pitkät :)
Täällä ei Lindex myy äippävaatteita, joten ei oo juur paikkoja ees, mistä ettis. Etsin helteille ohuita vaaleita capreja, mut ei ainuitakaan. Farkkucapreja olis ollut, mutta en mä semmosia helteillä halua pitää. Kaveri osti H&M:n isojen naisten puolelta caprit, jotka menee raskaana olevallekin.
Käytiin Ideaparkissa joku viikko sitten, löysin sentään yhen hellemekon.

Yhteistyössä