mammapaitoja kirppiksellä?

Eli onko kirppiksillä mammavaatteita myynnissä? En oo missään nähnyt. Pitäis pikaisesti saada jokunen, mutta täälläkään ei enää ole kirppistä, mistä viimeksi hommasin edullisesti hyvää. Huutiksessa on nykyään hinnat korkeella, ja muutenkin monet pyytää käytetystä hirveetä hintaa. Eli mistä muualta niitä käytettyjä vois löytää edullisesti?
 
minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja tupajumi:
S-M kokosia tarttisin ja kymenlaakso
valitettavsti sitten en voi auttaa. Minulla nimittäin on pari kassillista vaatteita, mutta vähän isompaa, enkä tiedä mihin ne tunkisin.
millasta vaatetta on??
ite etin mammavaatetta ja oon kokoo L/42
 
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja tupajumi:
S-M kokosia tarttisin ja kymenlaakso
valitettavsti sitten en voi auttaa. Minulla nimittäin on pari kassillista vaatteita, mutta vähän isompaa, enkä tiedä mihin ne tunkisin.
millasta vaatetta on??
ite etin mammavaatetta ja oon kokoo L/42
Housuja, lappuhaalarit, paitoja, paitapuseroita, yksi pitkä samettimekko ja mitähän vielä. Tukivyö ja siihen jatkopala, useampi imetyspaita.

Tämä kyllä varmaan kohta poistetaan, laita vaikka y-viestiä. Niin, ja en jaksaisi alkaa postittelemaan ja kuvailemaan mitään. Asun Espoossa, Hgissä töissä.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja tupajumi:
S-M kokosia tarttisin ja kymenlaakso
valitettavsti sitten en voi auttaa. Minulla nimittäin on pari kassillista vaatteita, mutta vähän isompaa, enkä tiedä mihin ne tunkisin.
millasta vaatetta on??
ite etin mammavaatetta ja oon kokoo L/42
Housuja, lappuhaalarit, paitoja, paitapuseroita, yksi pitkä samettimekko ja mitähän vielä. Tukivyö ja siihen jatkopala, useampi imetyspaita.

Tämä kyllä varmaan kohta poistetaan, laita vaikka y-viestiä. Niin, ja en jaksaisi alkaa postittelemaan ja kuvailemaan mitään. Asun Espoossa, Hgissä töissä.
voi että ois voinut kiinnostaakkin jos eduullisia ja värin suhteen ok.. mutta taidan asua kyllä aivan liian kaukana =(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myrna:
Sanooko sulle mitään Lastentarvikekirppis Kuperkeikka Kotkassa? Siellä on oma osasto mammavaatteille ja sinne vein myös omani myyntiin, mutta aukeaa vasta viikon päästä joululoman jälkeen..
Joo. Olisin siellä jo käynyt, kun paidat alkaa olla napapaitoja, mut katoin, että on vielä kiinni. Ja muilla kirppareilla en oo nähnykään...
 

Yhteistyössä