mamman lyhyet sytytyslangat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja älytön kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

älytön kysyy

Vieras
mulla on paha mieli itsestäni (taas). tulee huudettua lapselle turhaan..
uppiniskainen 2 vuotias koettelee rajoja tottelemattomuudella ja mä kilaroin iiihan turhasta liian usein..
aina kun kilahdan niin pitäis ajatella että valitse ne taistelut mitkä haluun voittaa oikeasti ja jättää ne turhat huutamiset jonnekin muualle. Ei lapsi tarvitse tämmöistä karjumista.. kunnon megahuono äiti fiilis.

Sitko huutaa riittävän turhasta niin lapsi haluaa halia siis vaikka olen just hetki huutanut hänelle kurkku punasena. Hiemanko on paha oli itsellään ja siinä sitten selittää että äiti on vähän väsynyt ja ei ole sinun vikasi, eihän se raukka ymmärrä vielä niin kuitenkaan hyvin.. reagoi vain huutoon.
Mutta sitä ihmettelen kun sitten huudan lujaa niin ihmettelen miksi lapsi ei juokse poispäin vaan tulee melkein samantien halaamaan jalkaa vaikka kiljun hänelle... on oikeesti tosi paha mieli ja oma tyhmä pää ärsyttää.

Lapseni ansaitsisi parempaa on kuitenkin fiksu ja älykäs lapsi, selkeesti enemmän järkeä kuin äidillänsä..
Eli kaipaan ehdotuksia millä pitää temperamenttini kurissa paremmin ?

Kiitos :) :hug:

minä laulan ja hyräilen jotain hyväntuulista laulua, joka usein tarttuu myös lapsiin. En osaa todellakaan hyvin laulaa ja sanatkin menee väärin ,mutta tämä ei muksuja haitaa. Tämä on minun hermojen hallintakeinoista toimivin.

Yhteistyössä