Mammajumppaa Vantaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suvi79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suvi79

Vieras
Haluaisin kovasti mennä mammajumppaan, mutten ole löytänyt sellaista Vantaalta tai lähistöltä. Asun Itä-Vantaalla ja ainoa ilta-aikaan olevan jumppa olisi jooga Myyrmäessä. Aika pitkä matka ja jooga ei oiken muutenkaan tunnu omalta jutulta. Olisiko joltakulta muulta onnistunut löytää työssä käyvälle ihmiselle sopivaan aikaan olevaa mammajumpaa täältä päin?

Hölmöä kyllä, kaupungin järjestämät jumpat ovat keskellä päivää ja sopivat siis vasta äitiyslomalla päiväohjelmaan. Siihen on kuitenkin vielä aikaa...

Ihan samaa olen minäkin kironnut (ja samalla suunnalla asun)! Olisi ollut mukavaa käydä nyt jumpassa, äippäloman aikoihin luulen olevani jo niin pyöreässä kunnossa, että jää jumpat väliin.
Olenkin tyytynyt kotona jumppailuun neuvolan ohjeilla, ihan tehokkaita nekin ovat. Suunnitelmissa on myös uimaan meno, on vaan vähän Keiko-valas olo kun tunkee itsensä uikkariin..

täällä vielä yksi Itä-Vantaalta, joka on harmikseen todennut ihan samaa. Mammajumppaa olis tarjolla keskellä päivää ja siihen aikaan jumppaaminen olisi mahdollista vasta äitiyslomani alettua heinäkuussa. Kesällä ei varmaankaan ole tarjolla mitään jumppaa, eikä siinä vaiheessa sitä varmaan enää kaipaakaan. Mäkin olen suunnitellut säännöllistä uimista, mutta vielä ainakin se on vain jäänyt suunnitelmaksi. Nyt pystyy vielä hyvin tekemään kävelylenkkejä, mutta sitten kun alkaa liukkaat kelit, siirryn suosiolla sisäliikuntaan.

No, on kai se sitten uskottava ettei mammajumppaa tältä suunnalta löydy.

Minäkin olen tehnyt paljon kävelylenkkejä... Vatsaa vain tuppaa nyt jostain syystä aina kävellessä vihlomaan. Uintia olen myös harkinnut ja taidankin ottaa sen nyt osaksi viikko-ohjelmaa ja lopettaa turhan mammajumpan etsimisen. Asustelen aika lähellä Hakunilan uimahallia, joten onhan se uiminen aika vaivaton vaihtoehto.

Kokeilinkin vähän jo joulun aikaan ja se toisiaan tuntuu erilaiselta nyt mahan kanssa :) Mutta mukavaa se silti oli.

Liikunnan iloa meille kaikille!

Itse käyn tekemässä kolmesti viikossa punttisalilla aerobista ja punttitreeniä (liikkeet tosin kaikki istuen tai selkä tuettuna). Toivottavasti jaksan mahdollisimman pitkään....

Hena ja papunen: Oon nyt viikolla 20+, olet siis ehtinyt kipaista parisen kuukautta mun edelle :). Asustelen tässä Nissaksessa, satutko sinäkin asumaan tässä jossakin? No, kaukana et ainakaan kun kerran uimahallli on lähellä.

Hena ja papunen: Tuli vielä mieleeni, että voitaisiin sopia joku kerta yhteinen uintiaika kun kerran uimahalli meitä yhdistää. Tulisipa sitten ainakin lähdettyä kun on sopinut jonkun kanssa. (muuten meinaa mennä laiskotuksen puolelle liian usein...)

Suvi79: No tässä Nissaksessa hyvinkin! Laita mulle eemeliä henajapapunen@hotmail.com , niin voidaan vaihtaa oikeat yhteystiedot.
Olen tässä yrittänyt tiirailla ympärilleni kävelylenkillä käydessäni, että josko löytyisi muita odottajia. Minun ystäväpiirissäni kun ei tuoreita äitejä / odottajia ole. Olisi mukavaa käydä juuri lenkillä/uimassa, ja jatkaa samaa vaikka sitten vauvan synnyttyä.

Yhteistyössä