Mamma mia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hih-hih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hih-hih

Vieras
Ootkos nähnyt elokuvan? Mitä tykkäsit?

Joulupukki toi sen mulle, ja just parasta aikaa katsotaan. Tosi hauska ja viihdyttävä, ei mikään "ihmeellinen", mutta sellanen, joka jättää hyvälle mielelle.

Tai niinhän Abban musiikkikin on aina tehnyt.

Näin teatterissa, silloin vähän ärsyynnyin leffan höpsöydestä. Mutta toinen katselu kotona mukavassa seurassa oli oikein hauska, miesväkikin tykkäsi. Huomenna, kun kaikki muut lähtevät kouluun ja töihin, tämä tyttö laittaa sing-along-moodin päälle ja laulaa mukana :D

en oo ite nähnyt, mutta oon kuullut että se on nimenomaan sellanen hyvänmielen elokuva, että jättää hyvälle mielelle katsomisen jälkeen. Sitten kysymys teille jotka olette nähneet, kuinka paljon abbaa siinä on ? itse on todellakaan ole abbafani enkä yleensä sitä vapaaehtoisesti kuuntele, joten mietin että kyrvähtääkö muuten kelpo hassuttelun kattominen abban kanssa tuskailuun..

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
en oo ite nähnyt, mutta oon kuullut että se on nimenomaan sellanen hyvänmielen elokuva, että jättää hyvälle mielelle katsomisen jälkeen. Sitten kysymys teille jotka olette nähneet, kuinka paljon abbaa siinä on ? itse on todellakaan ole abbafani enkä yleensä sitä vapaaehtoisesti kuuntele, joten mietin että kyrvähtääkö muuten kelpo hassuttelun kattominen abban kanssa tuskailuun..

Minun mielestäni se toimii juuri niin, että ei tarvi olla erityinen abba-fani, mutta jos on jo aikuinen ihminen, ne biisit on jollain lailla tuttuja. Leffassa sitten niitä kappaleita on aika kivasti taikinoitu siihen "juoneen" (filotaikinanohueen) ihan kuin ne olisi siihen tehty =)

Mä tykkäsin siitä leffasta jo leffateatterissa aivan valtavasti. Olen abba-fani ja kreikka-fani. Mun oli leffassa vaikea olla laulamatta mukana, taisin muutaman kerran vahingossa laulaakin. Ne maisemat on ihana, se fiilis ihana, ja mukana kivoja vitsejäkin. Todellakin hyvän mielen elokuva, joka piti ostaa itsellekin. Tuolla se odottaa sopivaa katseluhetkeä vielä, mutta mä tykkäsin siitä ihan valtavasti.

Aiiiivan loistava!!! Mie sen kävin leffateatterissa kahtoo ja WAU!!!
On se ny mulla tua omassa hyllyssäkin, mutta vielä en oo uusiks kattonu... Voiskin laittaa sen pyörimään kun saan pienemmän likan nukkumaan...

tykkään ABBAsta ja kreikassa olen käynyt 9 kertaa. elokuva on yksi paskimmista mitä olen ikinä nähnyt. onneton juoni, lapsellinen dialogi ja paperinohuet henkilöhahmot. kaikella tapaa aivan paska!

Yhteistyössä