MAM Ultivent pullojen pesu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja astianpesukoneessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

astianpesukoneessa

Vieras
Oletteko pesseet MAMin tuttipulloja pesukoneessa? Niitä on väliin niin rasittava jynssätä käsin, kun on noita osia... Muuten aivan loistavia tuttipulloja. Jos olette pesseet koneessa, niin otatteko kaikki osat erilleen ja sit koneeseen? Neiti on nyt 4,5kk ja syönyt soseita pari viikkoa eli maisteluasteella ollaan vielä.

Mun mielestä ne pullot on ihan syvyyksistä, ei lämpeä maito niissä mikrossa, eikä varsinkaan vesihauteessa! Hermo on mennyt niin monta kertaa että ovat jääneet käyttämättä..

Moi!
Mä en ole uskaltanut pestä koskaan vauvan tuttipulloja koneessa. Vaikka meillä uusi tiskikone, pelkään, jos kumminkin jää jonnekin rakosiin pesuainetta, joka on tosi myrkkyä...Käsin pesu toki on välillä kurjaa, varsinkin silloin alussa muutaman kuukauden, kun vielä keittämiset päälle. Mutta niin, mä en suosittele koneessa pesua...

Mä olen pessyt niitä koneessa... purkanu ihan osiks.. tosin olen vielä huuhdellut kuumalla vedellä konepesun jälkeen ettei jää niitä pesuainejäämiä... En kyllä ole huomannut että likaiseksi jäis...

Tuttavani on pessyt noita pulloja pesukoneessa, mutta tutit tiskaa käsin. Itse pese edelleen (vauva täytti juuri vuoden) päivittäin pullot ja keitän kerran viikossa. Noin puolen vuoden ajan keitin ne päivittäin. Onhan niissä pulloissa paljon osia, mutta eihän siihen mene kuin muutama minuutti kun ne tiskasee. Jotenkin tuntuu, että tiskikoneen pesuaine- ja ruoanjämät kuitenkin jääsivät pulloihin.

Mä pesen MAM-pullot käsin. Astianpesukoneen aine kun on melkosta myrkkyä ja en ole vakuuttunut että se kaikki huuhtoutuu pois.

Ja MAM-pullot on todella loistavia ainakin meidän tytön mielestä - mikään muu malli ei kelpaa.

purkanut ja koneeseen, tutitkin, huuhtelen koneen jälkeen, jos muistan :)

ehdoton kovalle imijälle, joka ei malta irrottaa tavallisesta et pulloon pääsis ilmaa. ikää 9kk

Yhteistyössä