Mallorcaan vai Kreetalle häämatkalle viikoksi kaksin? joku käynyt kyseisissä maissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häämatkalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Molemmat ovat ihan kivoja. Henkilökohtaisesti tykkään enemmän Kreikasta, koska on siistimpää ja ihmiset ovat ystävällisempiä. Ja Kreeta sijaitsee siis maassa nimeltä Kreikka, Mallorca taas Espanjassa;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Molemmat ovat ihan kivoja. Henkilökohtaisesti tykkään enemmän Kreikasta, koska on siistimpää ja ihmiset ovat ystävällisempiä. Ja Kreeta sijaitsee siis maassa nimeltä Kreikka, Mallorca taas Espanjassa;)

huomasin kun olin kirjoittanut, en vaan pystynyt muokkaamaan.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole kumpikaan maita vaan saaria
Ihan kivoja jos tykkää asioida suomeksi ja tykkää lämpimästä (tai nyt siellä on kyllä kylmä )

aina parempi jos suomeksi voi asioida :D :D
ja lämmintä halutaan syys-lokakuun vaihteessa toki ;)

Me käytiin häämatkalla -07 Kreetalla Plataniaksessa, Minoa Palace oli hotelli ja ei voi muuta kuin kehua ko.paikkaa ja hotellia! Meno oli juuri sopivan rauhallista, toi hotelli on tosi siisti ja palvelu ykkösluokkaa, onhan kyseessä 5 tähden hotellikin.
Ruoka oli ihanaa ja iltaisin oli hotellissa juuri sopivasti ohjelmaa.
Me haettiin häämatkalta hyvää ilmaa, rauhallista kahdestaan oloa eikä mitään jokailtaista biletystä, ja sitä että saa nukkua aamulla pitkään ja syödä rauhassa (ilman lasten jaloissa roikkumista). Ja kaikki noi asiat toteutu tuolla.
Nyt suunnitellaan etelän reissua koko perheen voimin ja Kreetalle varmaan suuntaamme, kunhan budjetti sen sallii :)

Itse olen seurannut lämpötiloja molemmilla saarilla syksyisin, kun itse ollaan matkustettu. Kreikassa on ollut aina lämpimämpää. Tosin Kreetallakaan ei välttämättä ole enää kauhean lämmintä noin myöhään syksyllä. Rodoksella on lämpimämpää. Saaresta en vain itse niin kauheasti tykkää, mutta tämä vain mun mielipide. Mies taas tykkää Rodoksesta :) Sielläkin on hyviä häämatkahotelleja. Kyproksella on sitten varmasti lämmintä, jos sitä pitää olla.

Alkuperäinen kirjoittaja häämatkalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Menkää Azoreille!

mikäs paikka se on?
järjestääkö joku matkanjärjestäjä sinne matkoja, mikä?
ja kerro millainen paikka :)

Hispania järjestää matkoja. Erilainen matkakohde, ei perinteinen "turistirysä". Kaunis saaristo Atlantin keskellä. Suosittelen lämpimästi Hotel Bahia Palacea. Ei kyllä ole mikään rannalla löhöilijän paratiisi. Mutta jos tykkää ihnasta maisemista on siihen just loistava. Oltiin ite siellä hää matkalla. Delfiini safarilla oltiin. Kuumassa lähteessä pulikoitiin kahdestaan- Viidakossa vaellettiin. Huoneessa nautimme ihanasta Atlantin kohinasta.