Opel Zafira vai Toyota Corolla Verso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kyllä uskaltais kuljettaa lapsiani noiden pikkutila-autojen "lisäpenkeillä". Isommalla lapsella on takaraivo melkein takaikkunassa kiinni. Ei tarvii kummosta peräänajoa olla, kun takimmaisille käy huonosti. Jossain auto-ohjelmassa taidettiin tota opelia vähän kolaroidakin nukkien kanssa ja pahalta näytti. Mä kattoisin luokkaa isomman auton esim. s-maxin. Toki hintaa tulee lisää, mutta lasteni turvallisuudesta en tingi.

:D :D Juu, Ooppeli on hyvässä maineessa, mutta ei kai ne niin mahdottoman susia ole, kun ei niitä kuskit hauku vaan kaikki muut?

Mä ajoin ooppelilla monta vuotta, kunnes vaihdoin Toyotaan. Viimeiset kaksi on olleet Toyotia.

Tila-autojen käytettävyydestä en tiedä, mutta toimintavarmempana pidän Toyotaa. Pikkuvikoja ei ole, enkä ole tien poskessa ollut auton vuoksi kertaakaan.

Meillä on myös Toyota Avensis Verso 7 paikkainen, eikä ole ollut mitään pikkuvikoja!! Tätä edellinenkin oli Toyota, enkä kyllä enään muuta halua. On kyllä niin tosi hyvä ollut. Meillä oli yksi Opel ja sitä sai olla koko aika korjaamassa... Noista tiloista mä en tiedä mitään sen enempää, mutta Opelia ei meille enään osteta.

Yhteistyössä