Ollaan tuon Rakkauden kanssa lähössä sinne häämatkalle kolmen viikon päästä ja haluisin kuulla muitten kokemuksia kyseisestä paikasta. Mikä hintataso ja missä kannattaa käydä ihastelemassa paikkoja?
Missäpäin Malagaa tarkalleen ottaen?
Me ollaan asuttu seudulla. Käykää ainakin Gibraltarilla(oletan että vuokraatte auton), ja toisella suuntaa, Fuengirolasta vuorille päin on viehättävä pikku kylä nimeltään Mijas johon kannattaa käydä tutustumassa. Hintataso...no, käy Malagan H&M:lla toteamassa itse Hiusten leikkuu kannattaa jättää Espanjaan, se on todella halpaa ja kampaajat taitavia.
[QUOTE="Minä";22028030]Missäpäin Malagaa tarkalleen ottaen?
Me ollaan asuttu seudulla. Käykää ainakin Gibraltarilla(oletan että vuokraatte auton), ja toisella suuntaa, Fuengirolasta vuorille päin on viehättävä pikku kylä nimeltään Mijas johon kannattaa käydä tutustumassa. Hintataso...no, käy Malagan H&M:lla toteamassa itse Hiusten leikkuu kannattaa jättää Espanjaan, se on todella halpaa ja kampaajat taitavia.[/QUOTE]
Mulle on vielä vähän yllätys se että mihin päin Malagaa mennään
Mutta tuo Gibraltar kävi meilläkin mielessä ja auto tosiaan meinattiin vuokrata. Myö kun ei tykätä junnata vaan samassa paikassa, tuonne asti ku lähtee, nii liikkeellä oltava koko ajan.