Makuuhuoneen sisustus vinkkejä kaivattas??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiia

Vieras
Mulla on pieni makuuhuone johon kaipaisin lisää sisustus vinkkejä?
Eli mikä muu väri sopisi violetin,mustan,fuksin punaisen lisäksi?
Vinkkejä,kun mulla on valk.seinät ja niitä ei saa maalata/tapetoida koska asun vuokralla niin mitä voisin niille tehdä esim.onko tyhmä idea ostaa värikästä kartonkia kaupasta ja laittaa ne vaikka betoniseinään kiinni sinitarralla?

Alkuperäinen kirjoittaja tiia:
Vinkkejä,kun mulla on valk.seinät ja niitä ei saa maalata/tapetoida koska asun vuokralla niin mitä voisin niille tehdä esim.onko tyhmä idea ostaa värikästä kartonkia kaupasta ja laittaa ne vaikka betoniseinään kiinni sinitarralla?

juu artonki kulloostaa h-y-v-ä-l-t-ä!

Onkohan tyhmä idea että ostan ison palan kartonkia(mustaa)ja tekisin siihen esim.valk paperista isoja puun kuvia siihen mustaan kartonkiin ja laittasin makuuhuoneen seinälle.

Alkuperäinen kirjoittaja tiia:

Ootko kysynyt vuokranantajalta, että saako maalata? Meillä meinaan saa, vaikka vuokralla asutaankin.

Mä en lähtis mitään kartonkihässäköitä tekeen kyllä. Semmosta tarraboordia on saatavissa ainakin kaupoista joissa myydään tapetteja, ja kaikkia muita seinäkuvia. Ehkä niillä sais jotain piristystä? Tai sit just joku iso vanerilevy, jonka päällystät kankaalla tai maalaat ja siihen jotain koristejuttua, teet vähän niinkun taulun.

Tai sitten isohko peili, jossa näyttävät kehykset? Tai sitten ihan tauluja? Tai hyllyjä?

Kangas taulu olis hyvä. Entäs vaikka paneliverhot sängyn taakse roikkumaan katon rajasta.

Ja usein voi maalta, kun sitten muuttaessaan maalaat seinän takaisin alkuperäisen väriseksi.

Ja ne seinätarrat voisivat myös olla hieno vaihtoehto.

Entä olisiko muita kivoja ideoita sisustukseen liittyen?
Sitäkin mietin että laitanko sängyn taakse mustan ohuen bamburullaverhon,jonka vois kiinnittää koukuilla seinään kiinni ja siihen vois värkätä musta/valk koristekukka lamput jotka mulla ois valmiina niin kiinni tunnelmaa tuomaan vai syttyykö ne tuleen??

Itsekin asuin kaksi vuotta sitten vuokralla ja mulla oli sama tilanne, olen kokeillut tapetoida seinät sinitarrat liimana. Ei onnistu, yöllä nukkuassani kaikki tippui päälle ja aamulla heräsin tapetit peittona. Mieluummin kiinnitä kauniita tauluja tai laita hienot verhot. Onneksi ítse ei tarvitse enää sisustus ideoita pohtia kun puolitoista vuotta sitten muutin omaan pieneen rivitalohuoneistoon, mutta silti sisustus on täydellinen. (kokemusta on..)

Yhteistyössä