Makutesti, -miesmaku

Nytpä teen testin. Miten arvon ladyt suhtautuisitte siihen, että jos jostain vaan olisi tuttavuuteenne ilmestynyt tämmöinen keskiverto suomalaismies:
- tasan nelikymppinen
- 186 sm sm
- se 17-18 sm
- 83kg
- Coopertesti 2200m (huom. ikä)
- Joka osa-alue toimii
- Parransängessä harmaita karvoja, myös ohimoilla, muuten tukka lähes täydellinen, väri se kuuluisa maantie
- Hampaat ojennuksessa ja ehjät
- Kengännumero 43-44
- Vaatii 8 tunnin yöunen
- Poltti edellisen savukkeen 17-vuotiaana
- Ei pidä oluesta, eikä oikeastaan alkoholista ollenkaan, mutta ottaa kun on tarvis
- Ei ihan muodinmukainen

Tämmöinen siis. Mitä ajatuksia herää? Olisiko käypänen?

 
vierailija
Nöin äkkisiltään kuulostaa hyvältä, käypäseltä sun sanoillasi:).

Jos vielä oikeasti viihdyt itsessäsi ja sulta löytyy pilkettä silmistä niin vielä parempi.
 
No mikäettei.

Kunhan se tän hetken kunnon tukka lähtisi sit kun alkaa päältä harventua ja lähtisi vieläpä ilman sen suurempia traumoja.

Nii, eikä saisi olettaa että mä pysyn juoksutahdissa mukana.
 
Tossa on tietysti sekin, että montako miestä joutuu testaamaan ennen kuin pääsee valitsemaan niistä sen, joilla "se" on sopivan kokoinen?
Nyt selvisi sekin, miksi jotkut miehet postailevat treffipalstoille kuvia sukukalleuksistaan. Naiset tarvitsevat niitä mittavertailuun. Ilmeisesti kuviin kannattaa lisätä cm-asteikko, tämä vihjeenä naisseuraa etsiville.

Naiset voisivat vastavuoroisesti ilmoittaa tavaran tilavuuden. Tapauksesta riippuen senttilitran, desilitran tai litran tarkkuudella :cool:

 
Jos rehellisesti puhun niin ei o koskaan tarttenu moista tehdä.
En myöskään ole koskaan mitannut enkä tavannut ainuttakaan naista mittanauha kourassa.
Mahtaako erosinkkuuteni johtuakin tästä?
Ny pitää ihan miettiä.
*miettii*
Tuota minäkin olen ihmetellyt, kuinka nainen, joka ei osaa silmämääräisesti päätellä, mikä lauta kasassa on nelituumaista, mittaa miehen peniksen millimetrintarkasti ensivilkaisulla. Palstan kommenttien mukaan naiset eivät halua tuijottaa penistä, oikeastaan eivät edes nähdä.
Toisaalta. omia mittojaan naiset tarkkailevat jatkuvasti, ehkä tuo naisen silmä kehittyy nimenomaan vartalonmittojen salamannopeaan arviointiin...

Hmm, näin pitkälle se ulottuisi....
 
vierailija
Millianen ihminen sä oikeasti olet, ap? Kengänkoot ja Cooperintestit sun muut nyt harvempia kiinnostavat, jos et edes ammattiasi, koulutustasi tai vapaa-ajan harrasteitasi mainitse. Tämän perusteella mun on pääteltävä, että sä olet aivan pihalla normaalielämästä, joten kiitos ei, ja onnea jatkoon, herra kengänkoko 43 tai 44.
 
vierailija
Millianen ihminen sä oikeasti olet, ap? Kengänkoot ja Cooperintestit sun muut nyt harvempia kiinnostavat, jos et edes ammattiasi, koulutustasi tai vapaa-ajan harrasteitasi mainitse. Tämän perusteella mun on pääteltävä, että sä olet aivan pihalla normaalielämästä, joten kiitos ei, ja onnea jatkoon, herra kengänkoko 43 tai 44.
Pihalla normaalielämästä ja postailee mielipidekyselyitä mt-ongelmaisia ja yhteiskunnan elättejä kuhisevalle nettifoorumille?

EI VOI OLLA TOTTA, pysäyttäkää painokoneet, nyt menee etusivut uusiksi tämän mullistavan havainnon takia!
 
Tuota minäkin olen ihmetellyt, kuinka nainen, joka ei osaa silmämääräisesti päätellä, mikä lauta kasassa on nelituumaista, mittaa miehen peniksen millimetrintarkasti ensivilkaisulla. Palstan kommenttien mukaan naiset eivät halua tuijottaa penistä, oikeastaan eivät edes nähdä.
Toisaalta. omia mittojaan naiset tarkkailevat jatkuvasti, ehkä tuo naisen silmä kehittyy nimenomaan vartalonmittojen salamannopeaan arviointiin...

Hmm, näin pitkälle se ulottuisi....
Se on jässikät semmonen juttu, että eräät naiset kykenevät päättelemään jo pelkästään miehen käytöksestä, äänestä, maneereista ja ulkonäöstä hänen sukukalleuksiensa kokoluokan.
Miten? -se on vielä mysteeri.
 
Nytpä teen testin. Miten arvon ladyt suhtautuisitte siihen, että jos jostain vaan olisi tuttavuuteenne ilmestynyt tämmöinen keskiverto suomalaismies:
- tasan nelikymppinen
- 186 sm sm
- se 17-18 sm
- 83kg
- Coopertesti 2200m (huom. ikä)
- Joka osa-alue toimii
- Parransängessä harmaita karvoja, myös ohimoilla, muuten tukka lähes täydellinen, väri se kuuluisa maantie
- Hampaat ojennuksessa ja ehjät
- Kengännumero 43-44
- Vaatii 8 tunnin yöunen
- Poltti edellisen savukkeen 17-vuotiaana
- Ei pidä oluesta, eikä oikeastaan alkoholista ollenkaan, mutta ottaa kun on tarvis
- Ei ihan muodinmukainen

Tämmöinen siis. Mitä ajatuksia herää? Olisiko käypänen?
Kuulostaa kivalle...
Itse vaan en ole oikein ikinä innostunut mistään keskivertokamasta. Pitäisi löytyä jotain extraa (siis persoonasta). Jotain, joka tekee siitä muista erottuvan ja erityisen.
 

Yhteistyössä