Makulaku

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Alkuperäinen kirjoittaja tarvi useaan otteeseen selittäää:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Mulle on nyt epäselvää että kuka ja kuinka on tunnistanut sen kuvan olevan jonkun muun? Törkeetähän sellanen on että väittää toisen lapsen kuvaa omakseen, mutta onko se ihan varma että toi kuva on jonkun muun?
Selaappa sivuja taakkepäin ja tutki asiaa.
Miten pitkälle pitäis selata ja minkälaista keskustelua etsiä? Kun oon koittanu jo etsiskellä, mut en oo löytäny? Makulakun aloittamia? Jonkun muun aloittamia?
http://www.syntyneet.fi/syntyneet/?hospitalID=35
Vähän ennen sivun puoliväliä, rullaa alaspäin.
Tosin entäs jos tässä kuvassa on makulakun viime syksynä syntynyt vauva? :/
Sen Makulakun 08/08 syntyneen lapsenhan pitäs olla profiilin mukaan tyttö, ja tuossa kuvassa on poika..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Alkuperäinen kirjoittaja tarvi useaan otteeseen selittäää:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Mulle on nyt epäselvää että kuka ja kuinka on tunnistanut sen kuvan olevan jonkun muun? Törkeetähän sellanen on että väittää toisen lapsen kuvaa omakseen, mutta onko se ihan varma että toi kuva on jonkun muun?
Selaappa sivuja taakkepäin ja tutki asiaa.
Miten pitkälle pitäis selata ja minkälaista keskustelua etsiä? Kun oon koittanu jo etsiskellä, mut en oo löytäny? Makulakun aloittamia? Jonkun muun aloittamia?
http://www.syntyneet.fi/syntyneet/?hospitalID=35
Vähän ennen sivun puoliväliä, rullaa alaspäin.
Tosin entäs jos tässä kuvassa on makulakun viime syksynä syntynyt vauva? :/
ai että tuo poika olisikin tyttö?
ja että olisikin syntynyt isossäkyrössä eikä lahdessa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
mutta jos tämä makulaku on itse isostakyröstä eikä lahdesta ja profiilikuvassa on hänen viime vuonna syntynyt lapsensa, profiilinsa mukaan hän on tässä kuussa myös synnyttänyt.ehkä ei profiilissa halua kertoa, että on isostakyröstä(pieni paikkakunta)ja sen takia profiiliin laittanut että on lahdesta.
:LOL: :LOL: no pitäskö munkin laittaa et mun profiiliin et asun jemenissä kun en halua kertoa et asunki lahdes.

jos pitää väkisin profiilissa kertoa asuinpaikka niin sen voi laittaa vaikka " olen pohjanmaalta" niin se on aika laaja käsite.

jos noin on niin täysin urpoa ja naurettavaa..

ja oon mäki tuol kyröös asunu monta vuotta
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
http://www.syntyneet.fi/syntyneet/?hospitalID=35
Vähän ennen sivun puoliväliä, rullaa alaspäin.
Tosin entäs jos tässä kuvassa on makulakun viime syksynä syntynyt vauva? :/
ai että tuo poika olisikin tyttö?
ja että olisikin syntynyt isossäkyrössä eikä lahdessa?
Sorry sorry, en ole seurannut noin tarkkaan, laitoin vain linkin, kun satuin sen tuossa huomaamaan. Huijausta siis.
 
siis esittelee uutta vauvaansa eli nyt elokuussa syntynyttä jo vuosi sitten syntyneenä vauvana. profiilissa ja tuossa yhdessä keskustelussa on kuva vauvasta - tästä uudesta juuri syntyneestä - joka oikeasti on syntynyt jo vuosi sitten
 
päivi
Sikälis mun mielestä huolestuttavaa, että tämä "makulaku" voi oikeesti olla tosikin
sairas yksilö.
Ei tollasia tarinoita normaalisti kehitellä, ja sitte eletä sitä kuviteltua tarinaa totena.
Hoitoon pitäis saada. Pian!
 
Hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Jotain vikaa päässä tai sitten fiksu tyyppi, joka yrittää herätellä palstalaisia esim siihen, ettei lasten kuvia kannattaisi viljellä netissä, kaikkien omaisuudeksi.
Näin just!!!
ai että muka OPETUSTARKOITUKSESSA :D :D :D
Tämä mulle tuli ensimmäisenä mieleen. Ei ehkä niinkään opetustarkoituksessa, mutta osoittaakseen, miten helppoa netissä on huijata (ensin kertoo, että vauva on syntynyt ja onnitteluja sataa )ja miten nettiä voi käyttää väärin (lainaa toisen kuvaa ). Moni äiti tälläkin palstalla on todella sinisilmäinen ja luottavainen täysin tuntemattomiin ihmisiin. Kerrotaan kaikkein henkilökohtaisimmatkin asiat oman nimimerkin takaa ym. Täältä löytyy kuvat olohuoneesta ja lasten kuvat ymym. Minusta se on aika kummallista, kun ei ole enää mitään yksityisyyttä.
joo joo plaa plaa! kai se sit olis sen tehny hieman helpommaksi! joku isokyröön syntynyt lapsi viime vuodelta omaan profiiliin ja sit jännättää ja odottaa et jos joku huomaa. huhhhuijaaaja
Jos koko juttu on keksitty herättelymielessä, niin ei kai sillä väliä ole, vaikka totuus selviää. Pointti on saavutettu.

En toki halua millään lailla puolustella henkilön tekemisiä. Minusta toisten kuvien ryövääminen on väärin. Kyseessähän tosiaan voi olla puhtaasti mielenterveysongelmista kärsivä ihminen, joka on luonut itselleen feikkipersoonan nettiin. Mutta näitähän riittää !

Minusta tämä oli oikeastaan hyvä ketju, joka muistuttaa netin vaaroista. Ehkä joku oppi jotakin.
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
siis esittelee uutta vauvaansa eli nyt elokuussa syntynyttä jo vuosi sitten syntyneenä vauvana. profiilissa ja tuossa yhdessä keskustelussa on kuva vauvasta - tästä uudesta juuri syntyneestä - joka oikeasti on syntynyt jo vuosi sitten
Just päinvastoin: esittelee vuosi sitten syntynyttä nyt elokuussa syntyneenä!

 
vieras
mistä päättelette profiilin kuvan olevan poika jos onkin aiemmin syntynyt tyttö.
voihan hän olla muuttanut isostakyröstä lahteen.
mikä todistaa,että kyseessä on huijaus?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
siis esittelee uutta vauvaansa eli nyt elokuussa syntynyttä jo vuosi sitten syntyneenä vauvana. profiilissa ja tuossa yhdessä keskustelussa on kuva vauvasta - tästä uudesta juuri syntyneestä - joka oikeasti on syntynyt jo vuosi sitten
Just päinvastoin: esittelee vuosi sitten syntynyttä nyt elokuussa syntyneenä!
no niinhän mä sanoin. sillä on profiilissa kuva vauvasta jonka väittää syntyneen nyt elokuussa vaikka se on oikeasti syntynyt vuosi sitten.
 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä päättelette profiilin kuvan olevan poika jos onkin aiemmin syntynyt tyttö.
voihan hän olla muuttanut isostakyröstä lahteen.
mikä todistaa,että kyseessä on huijaus?
ketju poistettu jo
Makulakun profiilis lukee et poika ja samoin syntyneet-sivulla!
 
vieras
Hmmmm... jos makulaku ei harmaana käy lueskelemassa ni voi olla pienoinen ylläri kun tulee palstalle ja huomaa että on paljastunu. tais olla eilee aamulla viimitteeks kirjautunu.
 

Yhteistyössä