Maksulliset naiset

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30057470:
mitäs nuo maksuttomat on vaatinu ?

Jotta sukat pitäis noukkia lattialta ja viedä pyykkikoriin, muun muassa tuollaista. Majurilta on varmaan vaatineet, että lopettaa sen ryyppäämisen ja käy edes kerran kuussa suihkussa.

Jotta sukat pitäis noukkia lattialta ja viedä pyykkikoriin, muun muassa tuollaista. Majurilta on varmaan vaatineet, että lopettaa sen ryyppäämisen ja käy edes kerran kuussa suihkussa.

Minä ainakin itsekin jätän sukat lattialle, niin ei tulisi mieleenkään vaatia tuollaisia :eek:. Suihkussa nyt tietysti pitää käydä ilman vaatimisiakin.

Mahottomaks menny noi naisten vaatimukset, eikö teille mikään riitä nykyään.

Minä ainakin tarkistan miehiltä varpaanvälit ja kynsienalusetkin, että varmasti ovat puhtaat ennenkuin voin kuvitellakaan mitään touhuja! Teetätän myös äo-testin ja siitä pitää vähintään saada 131 pistettä, että kelpaa minulle. Puhumattakaan ulkonäkökriteereistä!

Minä ainakin tarkistan miehiltä varpaanvälit ja kynsienalusetkin, että varmasti ovat puhtaat ennenkuin voin kuvitellakaan mitään touhuja! Teetätän myös äo-testin ja siitä pitää vähintään saada 131 pistettä, että kelpaa minulle. Puhumattakaan ulkonäkökriteereistä!

Kerros lisää noista varpaanvälitouhuista.

nimim. utelias

No kyllä nuorempana persaukisena opiskelijana ei tarvinnu maksaa kun omat kulunsa treffeilläkin, joskus saatoin pummata jopa naiselta, jos maksaa hampurilaisen tai muuta vastaavaa. Treffien jälkeen pummilla junalla kämpille harrastamaan seksiä, joten ilmaiseksi. Vai olinko mää miesrostituoitu, ku nainen makso seksistä ostamalla mulle hampurilaisen :(

Tunnen oloni nyt jotenkin likaiseksi.

No kyllä nuorempana persaukisena opiskelijana ei tarvinnu maksaa kun omat kulunsa treffeilläkin, joskus saatoin pummata jopa naiselta, jos maksaa hampurilaisen tai muuta vastaavaa. Treffien jälkeen pummilla junalla kämpille harrastamaan seksiä, joten ilmaiseksi. Vai olinko mää miesrostituoitu, ku nainen makso seksistä ostamalla mulle hampurilaisen :(

Tunnen oloni nyt jotenkin likaiseksi.

Tällä logiikalla sitten lähes kaikki naiset olisivat maksullisia :D

Tällä logiikalla sitten lähes kaikki naiset olisivat maksullisia :D

HenryFordistako kertoo se tarina, mis hän kysyi naiselta, et mites olis yö miljoonasta dollarista? Nainen empii hetken ja vastaa kyllä.
Jonka jälkeen HF kysyy, et miten olis viiskymppinen?

Nainen vastaa, et millaisena naisena minua pidät?
HF sanoo, et tiedän jo. Nyt vaan neuvotellaan hinnasta.

Yhteistyössä