Maksulliset naiset

Mitä tekisitte, jos nettailisitte suht uuden poikaystävänne koneella ja huomaisitte, että hän on hakenut netistä #&%£$!*.Tiedät, että hän on tenhyt niin ennen kuin tapasitte.Minulle kävi näin.Minua ällöttää ajatuskin siitä.Mutta toisaalta se on hänen oma asiansa ja se on tapahtunut ennen minua.Rakastan häntä yli kaiken ja tiedän, että hän rakastaa myös minua.Haluaisin vaan unohtaa koko jutun, mutta aina joskus se tulee mieleen...

no itse ne kyllä haluaisi seurustella miehen kanssa,joka on käynyt maksullisissa.
Se kertoo mielestäni miehestä aika paljon,esim. sen,että ei arvosta naisessa muuta kuin pimppiä,jota voi helposti naiselta ostaa.
Toisekseen,en ymmärrä miestä,jolle puuteessa kelpaa mikä pimppi tahansa,olkoonkin ainakin satojen miesten höyläämä nainen,niin silti kelpaa. Paljon on asenteessa vikaa,jos todella haluaa sellaista naista,jota viisi minuuttia aiemmin kävi joku muu panemassa.
Mutta tämä on sinun valintasi ja tämä oli vain minun mielipiteeni.

no name
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2005 klo 16:05 harmaa kirjoitti:
no itse ne kyllä haluaisi seurustella miehen kanssa,joka on käynyt maksullisissa.
Se kertoo mielestäni miehestä aika paljon,esim. sen,että ei arvosta naisessa muuta kuin pimppiä,jota voi helposti naiselta ostaa.
Toisekseen,en ymmärrä miestä,jolle puuteessa kelpaa mikä pimppi tahansa,olkoonkin ainakin satojen miesten höyläämä nainen,niin silti kelpaa. Paljon on asenteessa vikaa,jos todella haluaa sellaista naista,jota viisi minuuttia aiemmin kävi joku muu panemassa.
Ihan samaa mieltä!!!

-Tumpula-
Jos se sua vaivaa (varmasti vaivaa) niin ota asia puheeksi miehen kanssa. Mies voi sitten itse sulle kertoa onko vain uteliaisuuttaan katsellut vai kenties palveluita käyttänyt.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2005 klo 16:05 harmaa kirjoitti:
täysin samaa mieltä!!!!!!

no itse en haluaisi olla miehen kanssa,joka on maksullisissa käynyt. Syystä jotka joku (harmaa) luetteli jo tuossa ylempänä. En ymmärrä edes näitä kokeilumielessä-juttuja,mutta kukin pariskunta tyylillään. Jos se on sulle ok,niin yritä unohtaa koko juttu,sehän ilmeisesti tapahtui aikana ennen sinua...?

Eräs
Jättäisin heti tuollaisen miehen. En ole ollut koskaan kiinnostunut miehistä, jotka ovat olleet aktiivisia naisten kanssa. Olkoot naiset olleet sitten maksullisia tai ns. seurustelusuhteita, sillä todennäköisesti tällaisilla miehillä on tarjolla myös seksitauteja.

Mutta eikös se menneisyys ole mennyttä. Mulla oli ex käynyt maksullisissa ennen meitä ( oltiin 10 vuotta yhdessä) eikä tuo ollut kuin ihan tavallinen taplaaja ei mitää perverssiota tai seksi riippuvuutta tai mitään. Ihan normaalit miehen halut oli eikä koskaan meidän avioliitonaikana tietenkään käynyt eikä ollut mitenkään pettävää sorttia enkä tautiakaan saanut. En kyllä hyvää miestä tollaisen takia jättäisi . Kuulostaa vähän tiukkapiposelta jos ei anna miehelle tilaisuutta osoittaa miten hyvä ja rehti mies hän voi olla jos rakastaa... ei pahalla ketään kohtaan, kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen mut tämä nyt on minun.

Hyvä ja rehti
hyvät ja rehdit miehet eivät käy huorissa. jotain vikaa taitaa miehessä olla,jos se hänen mielestään on ok jyystää kulunutta pimppiä ja vieläpä maksaa siitä. hyvällä ja rehdillä miehellä olisi varmasti panoseuraa tarjolla muutenkin,turvallisemmilta tarjoajilta... toivottavasti ei mitään tauteja tuo mukanaan.

mimmuliini
Voi halleluuja...
Nyt jo hyvä ja rehtikin saa uusia ulottuvuuksia.
Menkää nyt jo itseenne.
Omalla kohdallanne voitte tehdä millaisia ratkaisuja tahansa, mutta älkää yleistäkö tai luoko tuntemattomille ihmisille ominaisuuksia joista ette tiedä mitään!
Maksullisten naisten käyttö on aika yleistä ja todennäköisesti jokaisen tuttavapiiriin kuuluu ihmisiä, jotka ovat jossain elämänvaiheessa käyttäneet maksullisia seksipalveluja tai muuten vain purkaneet paineitaan johonkin "yleiseen", kenties se naapurissa asuva mukava mies on joskus nuoruudessa käynyt maksullisissa, olet pitänyt sitä mukavana ja huumorintajuisena miehenä... jos saisit tietää totuuden, muuttuisiko mies yhtäkkiä iljettäväksi, kuvottavaksi ja huonoksi...?
Ei nämä asiat oikein ole yhteydessä toisiinsa...

Maksullisista naisistakin on niin helppo luoda vain yksipuoleinen iljettävä kuva, mutta niin kauan kun ei ole itsellä fakta tietoa mitä se on, ei kannata kovin ronskilla kädellä tuomitakkaan. Ainakaan tuntemattomia.

mami29
EN OTTAISI ITSELLENI MIESTÄ JOKA OLIS MILTEI AINA ENNEN MUA TYYDYTTÄNYT TARPEENSA MAKSULLISEN KANSSA. MUTTA EI MINUA HAITTAISI JOS MIES OLISI SATUNNAISESTI KÄYTTÄNYT MAKSULLISTA TAI ESIM. KERRAN KOKEILLUT. NYT TULEE ERIKOINEN MIELIPIDE ASIASTA.....JOS MIEHENI PETTÄISI MINUA MAKSULLISEN NAISEN KANSSA TAI SIIS EN KATSO SITÄ PETTÄMISEKSI. LUITTE AIVAN OIKEIN. JOS MIEHENI TEKEE MIELI SEKSIÄ JA ITSE EN OLE PAIKALLA NIIN AIVAN VAPAASTI HÄN VOISI KÄYTTÄÄ MAKSULLISTA. SE NAINEN TEKEE VAIN TYÖTÄÄN,HANKKII ITSELLEEN LEIPÄÄ,EIKÄ OLISI MIEHESTÄNI MUULLA TAVALLA KIINNOSTUNUT. MIEHENI SAISI TARPEENSA TYYDYTETTYÄ JA SE NAINEN SAISI PALKKANSA TYÖSTÄÄN.MEILLÄ MENEE MIEHENI KANSSA HYVIN JA HARRASTAMME SEKSIÄ SÄÄNNÖLLISESTI MUTTA JOS JOSTAIN SYYSTÄ HÄN HALUAISIKIN ENEMMÄN NIIN HÄN TIETÄÄ MIELIPITEENI ASIASTA. PETTÄÄ SAA MUTTA VAIN MAKSULLISEN KANSSA.

hyvä ja rehti
kyllä se mukava ja huumorintajuinen naapurinmies menettäisi minun silmissäni ison osan mukavuudestaan jos tietäisin hänen käyneen huorissa.
Edelliselle kirjoittajalle: siis ihan tosissasi hyväksyt sen että miehesi panisi maksullista naista??? Eikä olisi pettämistä? Täytyy kyllä sanoa että sulla on avara katse,ehkä liiankin. Ei parisuhde voi olla kunnossa,jos tuollaisen hyväksyy. Seksi on rakkauden näyttämistä toiselle,merkki siitä että välittää. Jos paineitaan haluaa purkaa,niin se oma käsi on olemassa,ei siihen #&%£$!* tarvitse...
Tälläiset asiat on vain eri ihmisille niin erilaisia,joillakin ei ole asiasta mitään mielipidettä,toisilla taas voimakkaat,kuten minulla. Minä en aio avartaa katsettani maksullisista,jos mieheni kävisi sellaisen naisen luona niin ihmettelisin kovasti,että hänelle kelpaa mikä reikä tahansa. Siis todella,mikä reikä tahansa,jota sadat miehet on panneet ja vielä rahasta... en voi ymmärtää,että joku voi edes kiihottua sellaisesta #&%£$!*.

Jokaisella on mielipiteet mutta sanonpahan vain omani, tauteja ei AMATTI-huorilta saa he tekevät bisnestä ja ovat fiksuja, sen sijaan kun mies tai nainen lähtee syrjähyppyihin voi tauti tulla, silloin helposti onohdetaan suojaaminen!

Minun mielestäni jokaisella saa olla menneisyys!

Entäs maksulliset miehet sitten? Nykyäänhän on tässäkin asiassa tasa-arvo tullut ja maksuulista seksiä on tarjolla myös naisille. Vai onko niin, että kun nainen haluaa pelkkää seksiä, hän harrastaa sitä jonkun tutun kanssa? Ei kai nyt enää nykyään kukaan niin naiivi ole, että kuvittelee, että naiset on tästä hommasta ihan puhtaita pulmusia. Itse olen ajatellut, että kyllä maksullien, turvallinen seksi on yhden yön juttuja parempi ratkaisu, jos pelkkää seksiä on vailla. Eri asia sitten on, sopiiko se sille puolisolle vai ei.

Yhteistyössä