maksoinkohan liikaa kirppiksellä olleesta reimatec haalarista?? paljonko te maksaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minni"

Vieras
tosiaan ostin reimatec haalari kuviointi on mun mielestä yli söpö (pingviinejä ,väri harmaa,oisko limeitä ympyröitä tai aurinkoja) minkäköhän vuoden mahtaa olla kyseessä? googletin mutta ei tullut samanlaista vastaan.

mulla tosiaan oli kiire ostaa kun täällä jo pakkasia kirppikseltä tuon löysin ja on siis super siisti 1v lapsukaiselle. ei kulumaa eikä rikki.

mitä te maksaisitte kirppiksellä reima-tec haalarista? ( huuto-net hinnat nyt näyttävät kuitenkin pyöriä korkeissa lukemissa vaikka ois minkä vuoden puku kyseessä)

niin se hinta unohtu hätäpäissäni eli maksoin 25e. en oo ikinä maksanut kirppis vaatteesta noin paljoa.
mutta kun mietin että jos ostan kaupasta reimatecin tai huuto-netistä niin hinta on tuplaten kun postikulutkin sit jo sen 6,70e (tai jotain) eli olen tyytyväinen itse ja se on se pääasia.

oisi kyllä ihana tietää minkä vuoden mallistoa tuo mahtaisi olla.

vaikka mulle ois kelvannut vaikka ei merkkivaate vaikka lassie, tai lotta& lassi jos vaan olis löyny joku. 4 kirppistä kolusin ja ainoastaan tuo yks löytyi koossa 80cm

[QUOTE="minni";25088924]niin se hinta unohtu hätäpäissäni eli maksoin 25e. en oo ikinä maksanut kirppis vaatteesta noin paljoa.
mutta kun mietin että jos ostan kaupasta reimatecin tai huuto-netistä niin hinta on tuplaten kun postikulutkin sit jo sen 6,70e (tai jotain) eli olen tyytyväinen itse ja se on se pääasia.

vaikka mulle ois kelvannut vaikka ei merkkivaate vaikka lassie, tai lotta& lassi jos vaan olis löyny joku. 4 kirppistä kolusin ja ainoastaan tuo yks löytyi koossa 80cm[/QUOTE]

Mikäli hyvä kuntoinen ja sellainen että sitä tarvit, niin ei paha hinta.
Maksoi uudesta, tehtaanmyymälästä ostetusta reiman haalarista yks kesä, heinäkuun helteillä 19 euroo...

Itse maksoin leikki-ikäisen haalarista 40€ ja ihan maksimi oli. Vauvan/taaperon vaatteesta en maksaisi 20€ enempää ja yleensä olen haalarit alle 20€ löytänyt ja suurimmanosan alle kympillä.

[QUOTE="minni";25088924]niin se hinta unohtu hätäpäissäni eli maksoin 25e. en oo ikinä maksanut kirppis vaatteesta noin paljoa.

vaikka mulle ois kelvannut vaikka ei merkkivaate vaikka lassie, tai lotta& lassi jos vaan olis löyny joku. 4 kirppistä kolusin ja ainoastaan tuo yks löytyi koossa 80cm[/QUOTE]

Ei ollenkaan paha hinta, jos oli juuri sellainen josta tykkäsit.

Ajattelisin, että tuo on ihan ok kirppishinta. ei mikään superlöytö, mutta niitäpä nyt harvoin sattuu varsinkaan jos jotain etsii :)

Jos haalari on toimiva, ehjä ja sellainen josta tykkäät ja jota tarvitset, en ymmärrä miten vuosimalli vaikuttaa siihen mitä olisit valmis maksamaan.

mulla ei oo kokemusta reimatecistä tämä on kuitenkin neljäs lapsikin ja ollaan pärjätty ihan hyvin ilman teccejäkin.eli mielenkiinnolla jään katsoon miten tuo talven kestää. ja meillä tuo ei tuu oleen mikään hienostelu haalari vaan käytössä säällä kun säällä.katotaan sit keväällä missä kunnossa on meneekö seuraavalle vai heitetäänkö roskiin =)

mutta tosiaan kun ei mistään löytynyt 80cm haalaria ja kävin sentään neljällä kirppiksellä. muita vaatteita sit olikin sen edestä mutta ei yhtään haalaria koossa 80cm paitsi tuo tecci minkä sit ostinkin.

[QUOTE="minni";25088818]tosiaan ostin reimatec haalari kuviointi on mun mielestä yli söpö (pingviinejä ,väri harmaa,oisko limeitä ympyröitä tai aurinkoja) minkäköhän vuoden mahtaa olla kyseessä? googletin mutta ei tullut samanlaista vastaan.

mulla tosiaan oli kiire ostaa kun täällä jo pakkasia kirppikseltä tuon löysin ja on siis super siisti 1v lapsukaiselle. ei kulumaa eikä rikki.

mitä te maksaisitte kirppiksellä reima-tec haalarista? ( huuto-net hinnat nyt näyttävät kuitenkin pyöriä korkeissa lukemissa vaikka ois minkä vuoden puku kyseessä)[/QUOTE]

Vaikka 40-45e, jos erinomainen kunto. Onhan se silti edullisempi kuin uusi.

[QUOTE="anu";25088866]Itse olen maksanut käytetystä ReimaTecistä tai Ticketistä maks 15€, mutta kyllä kohtuullinen hinta on vielä siinä 20€ paikkeillakin.[/QUOTE]

Mitä jos on ihan uudenveroinen ja oikeankokoinen ja maksaa 30e. Et osta :D?

Yhteistyössä