Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Mä olen ollut aina siinä uskosssa että Suomessa yhteiskunta maksaa synnytyksen. :xmas: Se sairaalamaksu jonka itse joutuu maksaa kattaa ehkä lähinnä toimistokulut.
No, jos saivartelemaan aletaan, nin sun synnytys ja sairaalassa olo maksoi kuitenkin yhteiskunnalle tuhansia euroja. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Mä olen ollut aina siinä uskosssa että Suomessa yhteiskunta maksaa synnytyksen. :xmas: Se sairaalamaksu jonka itse joutuu maksaa kattaa ehkä lähinnä toimistokulut.
No ei kyl pidä paikkaansa!Vrk:sta peritään tietty maksu, kuitenkin niin, että vuodessa tulee vastaan maksukatto, jolloin lasku ei voi nousta ihan kohtuuttomaksi. nim.synnytykseni maksoi 800e.Jouduin siis olemaan sairaalassa hiukka pidempäänkin...
No siinähän saivartelet, mutta kyllä tuokin summa noin niinkuin kertarysäyksellä tuntui aika ikävältä.Tottakai ymmärrän sen, että hoi oikeasti maksoi yhteiskunnalle paljon paljon enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:No, jos saivartelemaan aletaan, nin sun synnytys ja sairaalassa olo maksoi kuitenkin yhteiskunnalle tuhansia euroja. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Mä olen ollut aina siinä uskosssa että Suomessa yhteiskunta maksaa synnytyksen. :xmas: Se sairaalamaksu jonka itse joutuu maksaa kattaa ehkä lähinnä toimistokulut.
No ei kyl pidä paikkaansa!Vrk:sta peritään tietty maksu, kuitenkin niin, että vuodessa tulee vastaan maksukatto, jolloin lasku ei voi nousta ihan kohtuuttomaksi. nim.synnytykseni maksoi 800e.Jouduin siis olemaan sairaalassa hiukka pidempäänkin...