Maksetaanko veronpalautuksista vielä veroa?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
myy
Lomakkeiden postitus on alkanut ja ne ovat asiakkailla viimeistään huhtikuun lopulla. *vero.fi'

Kyseessä siis esitäytetyt lomakkeet. jos jotain korjattavaa, päätös vasta elokuussa.
 
Venla
ESITÄYTETYT VEROILMOITUKSET tulevat tässä kevään mittaan. Yrittäjille ja heidän puolisoilleen ne tulivat jo, ja palautuspäiväkin meni jo. Muille ne tulevat huhtikuun aikana, ja palautuspäivä on 11. tai 18. toukokuuta. Jos veroilmoitukseen ei tule muutoksia, siitä näkee suoraan, paljonko palautusta on tulossa. Muuten palautuksen / jäännösveron määrä selviää, kun VEROTUSPÄÄTÖKSET tulevat syksyllä (postitetaan elo-lokakuun aikana).
 
Minä muutan aina veroprosenttia paremmin kohdilleen vielä loppuvuonna, jotta en saisi mätkyjä enkä palautusta.

Verot kannattaa yrittää maksaa maahdollisimman lähelle oikein heti kerralla, koska muuten annat käytännössä ilmaista lainaa valtiolle 1,5 - 2 vuoden ajan. Eihän siinä ole järkeä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja viksi:
Minä muutan aina veroprosenttia paremmin kohdilleen vielä loppuvuonna, jotta en saisi mätkyjä enkä palautusta.

Verot kannattaa yrittää maksaa maahdollisimman lähelle oikein heti kerralla, koska muuten annat käytännössä ilmaista lainaa valtiolle 1,5 - 2 vuoden ajan. Eihän siinä ole järkeä!
Eikö? No tietenki mahdollisimman oikein, mut on kiva saada "ylimääräistä rahaa", se 1.200 euroa kerralla tuntuu paljon enemmältä kun 100 euroa kuussa. Sitäpaits, valtio tarvii rahaa ja mä voin kyllä lainata.

Ja dfdf, paljonko saat sataselle kuussa korkoa? Veikkaan et ei paljon mitään, mut sille 1200 voi jo jotain saadakin ja onhan valtiokin maksanu vähän korkoa.

 

Yhteistyössä