maksetaanko syntyneestä lapsesta seuraavassa kuussa lapsilisä jos...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähän ot, mut miten lapsilisä sit loppuu, jos lapsi on syntyny 1.2, saako viimeisen ll:n (siis kun täyttää 17v) helmikuussa vai maaliskuussa??

helmikuussa

näin mä vähän aattelinkin...kela vetää kotiinpäin! Kai tuostakin jonkun miljoonan säästöt tulee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähän ot, mut miten lapsilisä sit loppuu, jos lapsi on syntyny 1.2, saako viimeisen ll:n (siis kun täyttää 17v) helmikuussa vai maaliskuussa??

helmikuussa

näin mä vähän aattelinkin...kela vetää kotiinpäin! Kai tuostakin jonkun miljoonan säästöt tulee!

Kuin niin? Jos maksais maaliskuussa sittenhän maksais 1 kuukauden yli täysien vuosien...
 

Yhteistyössä