Maksatteko laskuja S-pankki tililtänne?

• Viestiketjun aloittaja vueras
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä maksamme vaimon kanssa. Aivan loistava pankki kaiken kaikkiaan. Käyttötilin korkokin yksi parhaimmista Suomessa. Käytän S-pankkikorttiakin nykyään melkein kaikkeen maksamiseen :) Eikä muuten takkuile niinku joku Sampopankki... :/

Niin se on niin makuasia, me käytämme jo siitäkin syystä, että tulee siirrettyä aika isot osat esim. palkoista ja muista tuloista S-Pankkiin, eli käyttöönhän ne sitten menee. Se on pankki siinä missä muutkin :)

Mie
Mä lähinnä siirrän sieltä rahaa toiselle käyttötililleni, vaikka S-tilillä korko on parempi. Jotenkin se on vaikeaselkoisempi "ympäristö". Mieluummin siirrän rahat tilille, johon mulla on pankki/luottokortti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Mä lähinnä siirrän sieltä rahaa toiselle käyttötililleni, vaikka S-tilillä korko on parempi. Jotenkin se on vaikeaselkoisempi "ympäristö". Mieluummin siirrän rahat tilille, johon mulla on pankki/luottokortti.
Onneksi S-Pankkiin on olemassa pankki- ja luottokortin yhdistelmä, jolla pystyy hyvin hoitaan maksut kaupoissa ja muualla, kuuluipa ko. liike S-ketjuun tai ei :) Eli ihan samalla lailla sekin onnistuu. Jännä, että silti niin vähän ihmisiä käyttää S-Pankkia pankkinaan.

Yhteistyössä