Maksaisitko näin paljon matkarattaista??

ostajaa tuskin löytyy
Ilmoitettu 01.01.2010 14:06:42
Sulkeutuu 02.01.2010 16:41:22

Sinänsä hyvin mielenkiintoinen myynti-ilmoitus noiden ajankohtien perusteella. Onkohan tarkoitus painostaa ihmisiä tekemään äkkipäätös vai onko tuo vaan vahinko:eek:
 
äiti09
Minulla kyseiset kiesit.. ja on äärettömän hyvät on! ymmärrän kuitenkin että kaikki ei halua sitä summaa maksaa matkarattaista kun mitä nuo maksaa.
Olisin voinutkin maksaa 450e käytettynä jos olisi hyvässä kunnossa :) mutta en noista olisi sitä maksanut koska noista, kun puuttuu makuupussi ja sadesuoja mitkä tulee kaupasta ostaessa!
 
En tuollaista hintaa, mutta muuten olen kahdet maclarenit hankkinut uusina. Toisista taidettiin maksaa reilut 200? ja toisista jotain vähän vajaa 130? (olivat tarjouksessa, alkuperäishinta taisi olla reilut 150?). Hintavina pidän niitäkin, mutta hyvin ovat toimineet ja paljon olleet käytössä. Kuvan perusteella nuo myytävät rattaat taitavat ominaisuuksiltaan vastata niitä meidän edullisempia rattaita, joten pelkästä burberryn kuosista en maksaisi 700?... :whistle:
 
cube
En todellakaan maksaisi tota hintaa matkarattaista! Meillä Carena Easyt jotka maksoi 99e ja loistavat oplleet käytössä. Satanen oli maksimi mitä matkarattaista suostuin maksamaan ja sekin jo mietitytti.
 
shihtzu
No en ikinä maksaisi noin paljoa käytetyistä, enkä myöskään maksaisi uusista matkarattaista 850 euroa, voiko noi edes uutena maksaa niin paljoa.
Itse maksoin noista Gracon mirageista uusina 100 euroa ja Gracon quattro tour deluxeista käytettynä ja pikkuvikaisena 30?.
Noi matkikset näyttää tuossa kuvassa ainakin tosi rimpuloilta.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
No en ikinä maksaisi noin paljoa käytetyistä, enkä myöskään maksaisi uusista matkarattaista 850 euroa, voiko noi edes uutena maksaa niin paljoa.
Itse maksoin noista Gracon mirageista uusina 100 euroa ja Gracon quattro tour deluxeista käytettynä ja pikkuvikaisena 30?.
Noi matkikset näyttää tuossa kuvassa ainakin tosi rimpuloilta.
Ne on oikeasti hyvät, mutta kieltämättä ylihinnoitellut kaupassa. Silti tämäkin materialista mamma on ne myös tohon 850e jos tarkkoja ollaan 862e ostanut. Joku jo mainitsikin, että tuosta puuttuu sadesuoja ja jalkapeite mitkä kaupasta ostaessa saa. Mutta vaikka kaupasta ne ostin ja maksoin paljon. En niistä käytettynä maksaisi tuota summaa. Kipuraja noista rattaista olisi käytettynä ja ilman noita jo lueteltuja puuttuvia "osia" olisi kyllä 200e. Sitten kun oma poikani " kasvaa pois" rattaista. Aijon ne kyllä myös huutonetissä myydä tosin joku 100e alotus 5e korotus on kohtuullisempi. Ja menee sit millä menee.... (meillä käytössä vielä parisen vuotta joten ei kannata odottaa aivan heti ilmestyvän meidän rattaita myyntiin :D )
 
Kuka niin tekee, että maksaa vaan kiltisti mitä py
Ensinnäkään en ole mitään päätäni aukonut, vaan kysynyt matkarattaista jollaisia tarvitsemme pikkuisellemme. Minulla ei ole rattaiden osto rahasta kiinni, mutta turhasta en aio todellakaan maksaa. T: Pikkuisen tytön isä.
 

Yhteistyössä