Maksaisitko 2000e sängystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En maksaisi. Olen todennut että napakka latesksinen tai vaahtomuovinen patja ilman mitään jousia tai kennoja on paras, eikä sellaisesta tarvitse maksaa montaa sataa euroa. Rungon voi väsätä vaikka kuormalavoista. Päälle joku ohueho peruspetari, niin jää rahaa panostaa kunnon lakanoihin.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Maksaisin, moottorisängystä. Nykyinen sänky makso 1200e ja siihen oln ollu kaikinpuolin tyytyväinen. Moottorisänkyä tekis mieli mutta en viitsi heittää hyvää ja toimivaa sänkyä harakoillekaan.

Meillä muinoin sänky taisi maksaakin tuon verran. Se tilattiin mittojen mukaan Italiasta ja on kyllä ollut joka euron väärti. Eipähän tarvitse ostaa tässä elämässä uutta sänkyä. =)

[QUOTE="Vieras";28765894]Maksaisin, moottorisängystä. Nykyinen sänky makso 1200e ja siihen oln ollu kaikinpuolin tyytyväinen. Moottorisänkyä tekis mieli mutta en viitsi heittää hyvää ja toimivaa sänkyä harakoillekaan.[/QUOTE]

Ei irtoa moottorisänky tuohon hintaan. Maksaa tonnin lisää.

Itseäni kaduttaa ainoastaan se, että en raaskinut sijoittaa Hästensin moottoroituun versioon. Nykyinen 7000euron on oikein mukava, mutta olisi ihanaa aamuisin nauttia hierontaominaisuudesta ja etenkin televisiota katsoessa sängyn asennon säätäminen kaukosäätimellä olisi luksusta.

Maksoin noin 4000€ sängystämme seitsemän vuotta sitten enkä päivääkään ole valintaani katunut. 10v. käyttöiällä hintaa/vrk noin 1€, ei siis juuri yhtikäs mitään!!!

Maksettiin jokseenkin sen verran hästensistä joitakin viosia sitten, ja on se kyllä ollut hyvä. Aina matkoilla tulee ikävä omaa sänkyä. Toisaalta en kyllä koskaan maksaisi 7000 euroa, jossain 3000 e paikkeilla ehkä menee kipuraja... Moottoroidun ominaisuuksilla mä en tee mitään, eikä pelkän pröystäilynkään vuoksi voi ostella ylellisyystavaraa näin köyhänä yrittäjänä...

Juuri ostettiin 270e sänky, yli 400e en olisi mennyt millään. Ei olisi varaa eikä tarvettakaan kun halvemmallakin saa hyvää.

Ehkä sitten jos rahaa olisi kuin roskaa voisi sänkyynkin sijoittaa tonneja (jos se sänky hyvältä tuntuu), mutta epäilen että käyttäisin senkin rahan mielummin jonnekin muualle... Nukun vain koska on pakko, elämä menee hukkaan nukkuessa.. :)

Maksaisin ja maksettu on.. Meillä on hästenssin sänky ja muistaakseni se oli päälle 7000 tonnia.. Meillä satsataan lasten sekä aikuisten sänkyyn. Meilkein puolet vuorokaudesta siellä vietetään niin on hyvä olla kunnon sänky.

En maksaisi. Olen todennut että napakka latesksinen tai vaahtomuovinen patja ilman mitään jousia tai kennoja on paras, eikä sellaisesta tarvitse maksaa montaa sataa euroa. Rungon voi väsätä vaikka kuormalavoista. Päälle joku ohueho peruspetari, niin jää rahaa panostaa kunnon lakanoihin.

Sama täällä, ehdottomasti paras sänky, jossa olen nukkunut on IKEAn sälepohjainen sänky, jossa vaahtomuovipatja. En olisi tajunnut edes kokeilla, jollei kalustetussa kämpässä olisi ollut moista.

[QUOTE="Vieras";28765926]:laugh:[/QUOTE]
cosby.gif

Yhteistyössä