A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:No maksaa se sinulle. Mutta ei vauvan matka mitään maksa. Ei maksanut 3-vuotiaallekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Ei maksa mitään vauvan matkustaminen junassa, ei sinulle eikä vauvalle!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Ei maksa mitään vauvan matkustaminen junassa, ei sinulle eikä vauvalle!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Ei maksa mitään vauvan matkustaminen junassa, ei sinulle eikä vauvalle!![]()
Täh? Missä sä oot matkustanu? En tarkoittanu lähijunia.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Ei maksa mitään vauvan matkustaminen junassa, ei sinulle eikä vauvalle!![]()
No varmasti maksaa aikuiselle Intercityssa. Lähijuna on eri asia.
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Ei maksa mitään vauvan matkustaminen junassa, ei sinulle eikä vauvalle!![]()
No kai se nyt mun matka maksaa :headwall: mutta vauvan matka ei maksa mitään! Ei sulle eikä vauvalle, eli sun ei tarvii maksaa vauvan matkaa eikä vauvankaan tarvii maksaa omaansa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Ei maksa mitään vauvan matkustaminen junassa, ei sinulle eikä vauvalle!![]()
No kai se nyt mun matka maksaa :headwall: mutta vauvan matka ei maksa mitään! Ei sulle eikä vauvalle, eli sun ei tarvii maksaa vauvan matkaa eikä vauvankaan tarvii maksaa omaansa.![]()
Tuota ootko ihan selvinpäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Ei maksa mitään vauvan matkustaminen junassa, ei sinulle eikä vauvalle!![]()
Olen. Missä sulla viiraa? En ihan ymmärtänyt mitä ajat takaa. Mun viestin pointti on, että aikuisen matka maksaa kyllä mutta vauvan ei!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on viikon takaa:Ei maksa mitään vauvan matkustaminen junassa, ei sinulle eikä vauvalle!![]()
Olen. Missä sulla viiraa? En ihan ymmärtänyt mitä ajat takaa. Mun viestin pointti on, että aikuisen matka maksaa kyllä mutta vauvan ei!
Ethän sä niin sanonu vaan että ei maksa sulle eikä vauvalletaidat vaan haastaa riitaa.