H
Hoitoala
Vieras
Tarkoitan nyt siis sitä, että toimittaako työnantajat ne maksut liitolle muutaman kuukauden välein vai meneekö ne liittoon kuukausittain?
Menin nyt taas katsomaan omia tietoja liiton sivuille ja viimeisin jäsenmaksu on heinäkuulta ja sen olen maksanut itse. Itse asiassa se on ajalta 1-15.7 ja 16.7 lähtien pitäisi olla työnantajan maksama. Palkka ajalta 16-31.7 niin siitä on ainakin palkkalaskelman mukaan mennyt jäsenmaksu sekä tietysti siitä tähän asti. No mitään noita ei näy siellä mun jäsenmaksuissa.
Joo toki pitää olla yhteydessä työnantajaan, mutta en nyt tähän hätään saa ketään kiinni. Sitä vain, että kyllä ne pitäisi maksettuna olla kun kerran palkastakin otetaan...
Menin nyt taas katsomaan omia tietoja liiton sivuille ja viimeisin jäsenmaksu on heinäkuulta ja sen olen maksanut itse. Itse asiassa se on ajalta 1-15.7 ja 16.7 lähtien pitäisi olla työnantajan maksama. Palkka ajalta 16-31.7 niin siitä on ainakin palkkalaskelman mukaan mennyt jäsenmaksu sekä tietysti siitä tähän asti. No mitään noita ei näy siellä mun jäsenmaksuissa.
Joo toki pitää olla yhteydessä työnantajaan, mutta en nyt tähän hätään saa ketään kiinni. Sitä vain, että kyllä ne pitäisi maksettuna olla kun kerran palkastakin otetaan...