Maksaako työnantajat liiton jäsenmaksut jotenkin könttänä vai pitäisikö ne mennä kuukausittain?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoitoala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hoitoala

Vieras
Tarkoitan nyt siis sitä, että toimittaako työnantajat ne maksut liitolle muutaman kuukauden välein vai meneekö ne liittoon kuukausittain?

Menin nyt taas katsomaan omia tietoja liiton sivuille ja viimeisin jäsenmaksu on heinäkuulta ja sen olen maksanut itse. Itse asiassa se on ajalta 1-15.7 ja 16.7 lähtien pitäisi olla työnantajan maksama. Palkka ajalta 16-31.7 niin siitä on ainakin palkkalaskelman mukaan mennyt jäsenmaksu sekä tietysti siitä tähän asti. No mitään noita ei näy siellä mun jäsenmaksuissa. o_O

Joo toki pitää olla yhteydessä työnantajaan, mutta en nyt tähän hätään saa ketään kiinni. Sitä vain, että kyllä ne pitäisi maksettuna olla kun kerran palkastakin otetaan...
 

Yhteistyössä