K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:no valtiohan haluaa aina rahaa, mutta kun otin itselleni y-tunnuksen vuosia sitten, niin ilmoitin verotoimistossa,että en todellakaan voi tietää paljonko tulen tekemään verokortilla ja y-tunnarilla hommia..joten varauduin maksavani jälkiveroja..
,,siit kannattaa oikeesti kieltäytyä,koska muuten ne läjeäyttää sulle maksulaput kotiin vaikka et olis vielä tehnyt tuntiakaan duunia..
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:ei tää ole pelottelua..mä hoidin homman niin,että en ilmoitin etten tiedä paljonko tulen tienaamaan..ja sit vaan aina säästin sivuun mahdollista verottajaa varten..helppoa se on..
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulla oli Y-tunnus,mitään siitä maksanut.
Verot on erikseen,ne joko ennakkona tai jälkiverona.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulla oli Y-tunnus,mitään siitä maksanut.
Siis kyllähän yrityksen rekisteröinti maksaa, mutta ei varsinaisesti se Y-tunnus.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulla oli Y-tunnus,mitään siitä maksanut.
Siis kyllähän yrityksen rekisteröinti maksaa, mutta ei varsinaisesti se Y-tunnus.
Ap kysyi Y-tunnuksen hankkimisen kulut ja se ei maksa.
rekisteröinti on eri juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulla oli Y-tunnus,mitään siitä maksanut.
Niin, mutta Y- tunnusta ei saa jos ei perusta yritystä. Eli on siinä kuluja, et saa Y- tunnuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulla oli Y-tunnus,mitään siitä maksanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:niin..yritys ideanahan on,että pienyrittäjän ei kannata edes yrittää päästä voitolle..vaan
+-0-tilanne on ihanne..mä tein duunia opiskeluiden ohella ja tienasin kyllä ihan kivasti..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulla oli Y-tunnus,mitään siitä maksanut.
Eli jos toimii yrittäjänä, onko pakko olla rekisteröitynyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulla oli Y-tunnus,mitään siitä maksanut.
Niin, mutta Y- tunnusta ei saa jos ei perusta yritystä. Eli on siinä kuluja, et saa Y- tunnuksen.
Ei mulla mitään yritystä ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulla oli Y-tunnus,mitään siitä maksanut.
Eli jos toimii yrittäjänä, onko pakko olla rekisteröitynyt?
Kyllä. Toiminimi on yksinkertaisin ja ei siihen tarvita hirvittävää paperisotaa, niin kuin jotkut pelottelevat!