maksaako soittaa ulkomaille paljonki tästä liittymästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmäolen. APUA :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmäolen. APUA :D

Vieras
nniiii eli pitäs ulkomaille (tunisiaan) laittaa viestiä tai soittaa, ni paljos se maksaa ku mulla on se 12000 viestiä tai puheminuuttia, ni meneeks se tosta saldosta, vai maksaako erikseen? selitys on nyt näköjää mitä on mutta... :D aaapuuuva! en löytäny dna.n sivulta!

Riippuu siitä onko liittymä, johon soitat/tekstaat suomalainen vai tunisialainen.

Suomalaiseen liittymään maksat ihan normaalit suomalaiset hinnat ja menevät Joustavaan.

Tunisialaiseen liittymään laskulle tulee erillinen ulkomaa-rivi eikä auta Joustavan saldo olleskaan.

Anna kun arvaan, kohta sieltä Tunisiasta saapuu sun "elämän rakkaus". Varmasti menet siihenkin halpaan jos järki ei riittänyt sanomaan tuota soittoasiaakaan. Anteeks nyt vaan.

Ulkomaanpuhelut kannattaa aina soittaa hotcom.fi-sivun kautta. Siellä on ohjeet ja tulee kaikista edullisimmaksi. (Itse etsin netistä kun pitää soittaa viikottain ulkomaille.)

ihan kaveri vaan muutti sinne suomesta...

No hämmästyttävää kyllä on, ettei tämä Suomesta sinne muuttanut osaa sulle sanoa tätä. Kai se sieltä on sitten itse tänne joskus soittanut tai joku muu sille täältä? Ulkomaille muuttaessani mä ainakin otin kyllä selvääkin näistä asioista että ei sitten tulisi itselle ja Suomeen jääville yllätyksiä. Toki meitä on erilaisia...

Yhteistyössä