maksaako lehdet jutuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten menee

Vieras
entä voiko niitä kirjoittaa niin että nimeä ei julkaista? Mun elämäntarinani olis sellanen että moni lehti sen varmaan vois sivuillensa laittaa, ja haluaisin sen jakaa että muut tekisivät toisin. Olis samalla myös mulle terapeuttista käydä asia läpi.
Mutta en halua nimeä paljastaa.

Otsikko on ehkä vähän väärä, raha ei ole tärkein, vaikkakin olisi ihan kiva edes joku pieni korvaus jos joku lehti kiinnostuis.

Yleensä haastateltaville ei kyllä makseta mitään. Pullakahvit on ainakin meillä lupa tarjota lehden piikkiin, mutta ei muuta. Uskoisin, että tämä on linja valtaosassa lehtiä.

Seiska on asia erikseen, mutta sen "palkkalistoille" pääsyssä pitääkin olla Matti Nykänen.

Se kyllä onnistuu, että elämäntarinasi voidaan julkaista nimettömänä ja kuvattomana.

Mä veikkaisin, että lehti ennemmin haluaa haastatella, mutta voit ehdottaa myös omaa tekstiä. Riippuu varmasti lehdestä. Ota vain rohkeasti yhteyttä haluamaasi lehteen niin asia selviää!

Et sitoudu mihinkään kun kyselet, mutta siinä vaiheessa kun jutusta on sovittu ja ehkä olet antanut haastattelunkin, ei voi enää perua.

Yhteistyössä