V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja f:Ei, miksi maksaisi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja f:Ei, miksi maksaisi?
No maksaa ne joskus, opiskeluaikanako sitten? Työttömänä?
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja f:Ei, miksi maksaisi?
No maksaa ne joskus, opiskeluaikanako sitten? Työttömänä?
Sä varmaan tarkoitat Sossua?
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kyllä ennen ainakin sai Kelalta avustusta noihin korkoihin 2 vuoden ajan, jos oli työtön tai just vaikka kotihoidontuella. Tai mulla ainakin maksettiin vuonna 99 kun olin työtön.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:pienituloisella n mahddollisusu hakea korkoavustusta. silloi pitää vaan olla tulotiedot toimittaa kelalle., Ja siihen vaikutaa tulojen lisäksi lasten lukuäärä.Puolison tulot eivät vaikuta.
jos haet korkoavustusta, sitä ei huomioida sitten verouksessa ja ne korot pitää ensin maksa, rahan saa takautuvasti takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:pienituloisella n mahddollisusu hakea korkoavustusta. silloi pitää vaan olla tulotiedot toimittaa kelalle., Ja siihen vaikutaa tulojen lisäksi lasten lukuäärä.Puolison tulot eivät vaikuta.
jos haet korkoavustusta, sitä ei huomioida sitten verouksessa ja ne korot pitää ensin maksa, rahan saa takautuvasti takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ei mulla ainakaan maksanut. Tosin en ollutkaan minimiäippärahalla.
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Yllättävän paljon tuntuu avustuksia tulevan jos vain osaa niitä hakea, itse vanhempainvapaalla nyt ja tuollaista en olisi edes osannut ajatella...jotenkin tuntuu että omat velat olisi itse maksettava jne mutta kaipa sitä tukea tulee asiaan kuin asiaan. En sillä sano, etteikö saisi tukea - tuethan on tarvitseville kaiketi tarkoitettu, mutta osaako kaikki hakea kaikkia mahdollisia saatavilla olevia tukia? Itse en ainakaan ole selvillä noista tuista.
Meni vähän ohi aiheesta, sori..
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ei mulla ainakaan maksanut. Tosin en ollutkaan minimiäippärahalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ei mulla ainakaan maksanut. Tosin en ollutkaan minimiäippärahalla.
En minäkään, mut puhunkin kh-tuesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja H:http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/110708143413JP?OpenDocument
Ei niitten Kelan sivujen käyttäminen niin vaikeeta ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ei mulla ainakaan maksanut. Tosin en ollutkaan minimiäippärahalla.
En minäkään, mut puhunkin kh-tuesta![]()
Joo niin taisitkin, sori luin huolimattomasti.
Itse olen tässä kht:llakin maksellut opintolainoja pois, sopii vain pienemmät kk-erät.
Aika vaikea ottaa asioista selvää jos ei tiedä tuollaista mahdollisuutta olevankaan. Esim just tuosta korkoavustuksesta. Ihmiset kun yleisesti olettaa että itse on oman velkabnsa korot maksettava. Onneksi mua taisi aikoinaan viisas kelantäti valaista asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Yllättävän paljon tuntuu avustuksia tulevan jos vain osaa niitä hakea, itse vanhempainvapaalla nyt ja tuollaista en olisi edes osannut ajatella...jotenkin tuntuu että omat velat olisi itse maksettava jne mutta kaipa sitä tukea tulee asiaan kuin asiaan. En sillä sano, etteikö saisi tukea - tuethan on tarvitseville kaiketi tarkoitettu, mutta osaako kaikki hakea kaikkia mahdollisia saatavilla olevia tukia? Itse en ainakaan ole selvillä noista tuista.
oma vika js ei ota selvää asioisa. Aika paljo on tuka joita vi saada, mutta ku ei oteta selvää asioista
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:maksaa kelle vaan jonka 4 kk tulot on keskimäärin /kk:
Lasten lukumäärä 0 / 1 / 2 / 3 tai enemmän
Tuloraja euroa kuukaudessa (brutto) 775,00 / 895,00 / 930,00 / 985,00
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:maksaa kelle vaan jonka 4 kk tulot on keskimäärin /kk:
Lasten lukumäärä 0 / 1 / 2 / 3 tai enemmän
Tuloraja euroa kuukaudessa (brutto) 775,00 / 895,00 / 930,00 / 985,00
Mut mulla menee yli ton, ku saan vielä äp-rahoja. Kotihoidontuki alkaa vasta toukokuusta eteenpäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Aika vaikea ottaa asioista selvää jos ei tiedä tuollaista mahdollisuutta olevankaan. Esim just tuosta korkoavustuksesta. Ihmiset kun yleisesti olettaa että itse on oman velkabnsa korot maksettava. Onneksi mua taisi aikoinaan viisas kelantäti valaista asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Yllättävän paljon tuntuu avustuksia tulevan jos vain osaa niitä hakea, itse vanhempainvapaalla nyt ja tuollaista en olisi edes osannut ajatella...jotenkin tuntuu että omat velat olisi itse maksettava jne mutta kaipa sitä tukea tulee asiaan kuin asiaan. En sillä sano, etteikö saisi tukea - tuethan on tarvitseville kaiketi tarkoitettu, mutta osaako kaikki hakea kaikkia mahdollisia saatavilla olevia tukia? Itse en ainakaan ole selvillä noista tuista.
oma vika js ei ota selvää asioisa. Aika paljo on tuka joita vi saada, mutta ku ei oteta selvää asioista