Maksaako joku kirppiskamasta maltaita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puh-veli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puh-veli

Vieras
Tulipa käväistyä taas ja muutama kiva löytökin tehtyä. Mutta monasti olen pohtinut, että ostaako niitä aikast kuluneita, tahraisiakin ja monasti aika vanhankin mallisia haalareita joku esim. 35 tai 50 eurolla... Vaikka ois kuin Reimaa, niin ennemmin kyllä ostaisin esim. Ciraffit tolla hinnalla uutena ja nuo saavat jäädä kirpparille.
Paras: vain kerran pestyt Lenne haalarit 35 eskoo, vaatteen laput liitetty mukaan ja maininta vain kerran pesty. Mutta, mutta...polvet kontattutäysin karheeksi...Muuten kyllä kiva haalari.

Sitten tämä suht halpa sarja. Ostaako niitäkään kukaan, jotka on jo ihan rikki... Itse heittäisin jo siinä vaiheessa roskikseen.

mä just pähkäilen et veisinkö poolopaitoja kirpparille myyntiin, tyyliin vaik 50senttiä/kpl? On Hummelia ja jotain muuta. ihan ehjiä mut on nykysin liian isoja itelle niin ei tuu käytettyä. Aattelin et nyt ois kuitenki oikee aika myydä tollasia jos niit myydä meinaa, mut ostaako kukaaan tolla hinnalla esim mökille tai johki remonttihommiin?

No voi köhnö! Ei sit näyttänytkään viestiä minkä just kirjotin... eli ite just pähkäilen et veisinkö kirpparille myyntiin poolopaitoja esim 50senttiä/kpl. Ehjiä mut itelle nykyään ihan liian isoja niin ei tuu käytettyä. Nythän ois oikee aika myydä tommosia jos myydä meinaa mut ostaako kukaan tolla hinnalla vaik mökkipaidaks tai remonttihommiin? kun en viittis roskiinkaan niit heittää...

en ole ostanut haalareita mitään kirpparilta on tullut ostettua uutena halvalla tai sit tullu kierrätykseen siskon tytöltä. Käyn lasten kirppiksellä kiertelees ja ostan sieltä kyllä mutta vain ainoastaan hyvä kuntoista ja halpaa. En osta jo valmiiksi tahraista!!! Yleensä menen jotain sinne metsästämään mistä on puute.

Yhteistyössä