Makkaripuheita... (osa 2049)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
(ähinää, hihitystä ja outoja ääniä, Jonseredin kädet huitovat toisiaan)
Äijä: Mitä sää oikein teet?
Jonsered: Ei tuu uni. Mä leikin, että mun kädet on dinosauruksia. Nää on samaan aikaan vesikuopalla juomassa ja alkaa tapella...
Äijä: Niinpä tietenkin... Kohta se varmaan syö päänsä.
Jonsered: nnngh, ööh, mmmhk... Ei alahuuli veny riittävästi.

(vähän aikaa hiljaista)
Jonsered halaa äijää
Jonsered: Että sä olet sitten onnekas ihminen! Kaikista maailman otuksista just mä olen sun kanssas Mä olen melkein kateellinen sulle!
Äijä: Ai.
J: Mutt sitt mä hoksasin, ettei mun tarttekaan olla kade! Kato, ku mähän olen tässä ihan ite!
Ä: ...niinpä tietenkin...hönö :heart: :laugh:

(taas hetki hiljaista, vain Jonseredin kädet ranteesta ylöspäin näkyvät peiton alta)
J: Kato, mä leikin korallipolyyppia! Nää pyydystää ruokaa. Leiki säkin!
Ä: ...niinpä tietenkin. En leiki. Leiki ny vaikka nukkuvaa merimakkaraa.
J: Pussaaksä mua sitte? :saint:
Äijä: No e! :laugh:
J: Niin mä vähän arvelinkin :laugh: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Jonsered halaa äijää
Jonsered: Että sä olet sitten onnekas ihminen! Kaikista maailman otuksista just mä olen sun kanssas Mä olen melkein kateellinen sulle!
J: Mutt sitt mä hoksasin, ettei mun tarttekaan olla kade! Kato, ku mähän olen tässä ihan ite!

tämä keskustelu meilläkin on käyty miljoona kertaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Jonsered halaa äijää

tämä keskustelu meilläkin on käyty miljoona kertaa :D

Ihanaa, että muillakin on osunut täydellinen onni kohdalle. Ainakin puolison kohdalle :saint: :laugh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
:laugh: Siulle oikeesti sopis kirja: 100 varjoeläintä. Mie ostin sen miehelle, ni iltaisin saan katsella varjoeläimiä makkarin seinillä :D

Mahtavaa! Pitääkin etsiä ko. opus jostain. Olen kehitellyt vain omia öttiäisiä :kieh:

:laugh: Siulle oikeesti sopis kirja: 100 varjoeläintä. Mie ostin sen miehelle, ni iltaisin saan katsella varjoeläimiä makkarin seinillä :D

Mahtavaa! Pitääkin etsiä ko. opus jostain. Olen kehitellyt vain omia öttiäisiä :kieh:

Suomalaisessa kirjakaupassa niitä oli...

:saint:
Miksi tuo äijä väittää, että nukahtaminen on vaikeaa? Ei se ole: minä joko nukahdan heti tai huvitan itseäni jonkin aikaa ja kun äijä on virkistynyt, minä sammun
NukkuMatti-lakossa.gif

http://wonyou632.blogspot.com/2008/02/uni-hukassa.html

Suomalaisessa kirjakaupassa niitä oli...

*kirjoittaa tämänkin muistiin*

Yhteistyössä