Mäkkärille sakkoja, koska houkuttelee lapsia syömään lelujen avulla.. missä vanhempien vastuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
McDonald'sille miljoonasakot - edistää vääränlaisia arvoja | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

Itse tulee kyllä useimmiten sorruttua mäkkärisapuskaan kaupungilla, koska se on helppoa ja niin superhalpaa (verrattuna muihin ravintoloihin, joissa kaupungilla lapseni voisin syöttää). Pitäiskö haastaa oikeuteen tästäkin? Että moskaa myydään liian edullisesti? Ja se houkuttelee ihmisiä syömään? :D

PS. Meidän perheessä noita leluja ei arvosta aikuiset eikä liiemmin lapset. Kirjalelu oli hyvä, mutta useimmiten lelut ovat lapsistakin surkeita.

(anteeksi jos aiheesta on ollut jo aloitus)

Ei vittu ihan oikeesti, kyllä se on ihan vanhempien vika jos mäkkärillä käydään eikä mäkkärin. Voi luoja sentään mitä idiotismia aaargh!

Ja kyllä, me käydään joskus mäkkärissä ja asia on kyllä minun ja mieheni vastuulla.

[QUOTE="alkup.";25176544]Samalla periaatteella voisi sakottaa esim. Kinderiäkin. Houkutteleehan ne lapsia syömään suklaata, kun suklaamunan sisälläkin on lelu.[/QUOTE]

Saankohan miljoonan kun mun lapsi kerran pyys kinderiä kun siellä on LELU?
Voi meitä uhriparkoja. :(

Yhteistyössä