Mäkin kyselen sitt nimistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tatu on kiva, Remu on mun mielessäni haalarimerkki ja monen tuntemani koiran nimi.
Tatun toisessa nimessä voisi olla r-kirjain...Tatu Valtteri, Tatu Artturi, Tatu Oskari, Tatu Rasmus.

Mä henk koht oon mieltynyt Tatu Roomeoon, mutta mies... no, tavallaan tykkää siitä, mutta eräästä syystä ei halua antaa omalle lapselle.
Remulle oon miettinyt perään: Anton, Aaron, Albert, Kaius tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä on:
... Jaakko Johannes

Jaakko Johannekset ei käy. Meillä ei ole suomalainen sukunimi, joten ei ihan perinteisiä suomalaisia nimiä käytetä ollenkaan. Mielellään. Luulisin. :D

No eikös Tatu ole perinteinen suomalainen nimi? =)

Saattaa olla (mä en edes tiedä) mutta mä olen sanonut jostain 12 vuotiaasta ett mun pojasta tulee Tatu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja -M-:
Oletko raskaana? Eikö toista tyttöä huolita :D Vaikuttaa aika sisukkaalta tuo teidän esikoinen ;)

En oo, vielä. Mutta ei ehkäistäkään varsinaisesti. Toisaalta, Lukaa tehtiin vuosi... ett ei näillä varmaan ole kiirettä. :ashamed:

Mutt kunhan mietiskelen. :D

Tytön nimistä on ihan selvät suunnitelmat, joko Meea Joanna tai Vivi Ellen.

Itseasiassa Joanna ei ehkä käykään . Eli Meean perään...??

Tatu on kiva, Remusta en innostu, koska se on minustakin koiran nimi (miehen veljen koira oli Remu), mutta onhan koirilla nyt paljonkin ihmisten nimiä niminään. Tykkäisitkö sä Remun tilalta Reko nimestä?

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Tatu on kiva, Remusta en innostu, koska se on minustakin koiran nimi (miehen veljen koira oli Remu), mutta onhan koirilla nyt paljonkin ihmisten nimiä niminään. Tykkäisitkö sä Remun tilalta Reko nimestä?

En, se on autosisustamo. Mä olen asunut sen naapurissa melkein. Okei, no se on oikeasti Rego. Mutta niin lähellä, etten pysty. :D

Ja tota Remua ei vaihda: me ollaan vähän sellaseen hurriganes tyyppiseen musaan meneviä miehen kanssa molemmat, ja mä sukua mustalaisille. Joten Remu sopii meille kuin nenä päähän. :laugh:

Mä en vaan tiedä, raaskinko luopua Tatusta, vai pitääkö toivoo kaksoispoikia... :whistle:

Tatu Petteri, Tatu Onni Olavi, Tatu Miro Matias, Tatu Elias, Tatu Eero Juhani...

Remusta en itse pidä ollenkaan.

Muita nelikirjaimisia voisi olla esim. Onni, Eero, Miro, Iiro, Topi, Otto, Ossi, Olli, Nemo, Noel, Noah, Nooa...

Saku Petter
Tatu Petter, (mulla vaan tulee Tatusta mieleenpikkulapsen sanomana "Satu.") vaikka ihan hyvä nimi onkin
Miko Matias

Meea Matilda (tai Mea Melinda)
Vivi Amanda

Mä olen varmaan hankala, mutta en halua nimeä joka on jo jollain tutulla, ystävällä, veljellä, serkulla, pikkuserkun lapsella, tai joka on jollekin ystävälle ns varattu nimi (sanaton sopimus).... :ashamed:

Eli pois laskuista on Joel, Miko, Niko, Miro, Jami, Onni, Oona, Kiia, Iiro, Eero, Otto, Jali, Lari..... :whistle:

Meidän yäkerrassa asuu Joona, joten Jooa on melko lähellä sitä. Ja jotenkin, J nimet on mun elämässäni vähän jo eläneitä, niitä on ollut lähipiirissä paljon. Nooa on liian raamattu, kartan niitä, samoin luontonimiä en kestä. Nirso, minä vai? :xmas: :saint:

Mutta näitä on kiva miettiä, joten antaa tulla vaan. :D

Yhteistyössä