Mäkin haluan analyysin syömisistäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumivalkoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lumivalkoinen

Vieras
Aamupala: Gefilus-jogurtti, kaksi ruispalaa Becelillä, kinkulla, kurkkuviipaleilla ja paprikalla. Teetä.
Lounas: Kanasalaatti jossa kanansuikaleita, ruukkusalaattia, kurkkua, tomaattia, tuorejuustokuutioita. Kaksi ruispalaa Becelillä, kinkulla, kurkkuviipaleilla ja parikalla.
Välipala: Omena, banaani, porkkana, 20 viinirypälettä
Päivällinen: Kanansuikaleita ja raejuustoa, kaksi porkkana-paahtokolmiota Becelillä ja kinkulla
Iltapala: Lautasellinen veteen tehtyä kaurapuuroa Becelillä ja rasvattomalla maidolla, kaksi ruispalaa Becelillä ja kinkulla.
20 kpl maapähkinöitä

Päivällisen ja iltapalan välissä kävely jumppaan, jumppa ja kävely takaisin kotiin, kaikki yhteensä 1 h 40 min

Oon kans miettinyt tota leivän määrää. Mutta mitähän mä sitten söisin sen tilalla. Aamulla tarvii jotain helppoa ja nopeaa kun syön aamupalan töissä ja ruuan kanssa oon tottunut syömään leipää.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Oon kans miettinyt tota leivän määrää. Mutta mitähän mä sitten söisin sen tilalla. Aamulla tarvii jotain helppoa ja nopeaa kun syön aamupalan töissä ja ruuan kanssa oon tottunut syömään leipää.

Syö sitten aamupalalla yks pala leipää ja jätät muut leivät pois. Kyllä siihen tottuu, minäkin tapasin mussuttaa leipää joka aterialla.

Myös liikaa hedelmiä, niissäkin paljo sokeria. Eli jätä leipä ja hedelmät pois ni sit on hyvä. Nii ja se gefilus on myös aika turha, siinäki varmaa aika paljo sokeria... Korvaa hedelmät vihanneksilla.

Ihan hyviä ideoita. Koitan vähentää leivän syöntiä. Kasvisten lisäämisessä on se ongelma että mun elimistössä ei oikein sula raa'at kasvikset. Tai ehkä voisi kokeilla esim kukkakaalia.

Yhteistyössä