Mäkikotkalle morsian

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideanikkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideanikkari

Vieras
Uusi hittisarja. Tyyliin rokkarille morsian, siis yhtä mauton. Etsitään Nykäsen Masalle uus emäntä. Ruudussa kekkulois epätoivoisia naikkosia ja tyrkyttäis itteensä Matille. Kävisivät kaikki surkeet strippibaarit ja vaikka ihan Tallinnan laivalla. Mikähän kanava ostais tän loistoidean?

No miusta toi on ihan loistoidea. Keksin sen tossa iltapalaa laittaissa ja miehen kanssa saatiin tuosta juttua kunnolla aikaan. Aatelkaa kaikki Merin tyyppiset emännät itteensä pakkeloimassa. Ne ilmeet aamulla. Ne kaikki pusuttelemassa Masaa.. Vähän topless kuvia ja kissatappeluita. Masa vois laulaa luikauttaa.. :)

Hyvä idea. Mä olen kanssa mielessäni pyörittänyt ideaa "maajussille morsian"-ohjelman tiimoilta, rekkakuskille morsian. Mun mielestä siinä olis kyllä ihan yhtä hyvät mahdollisuudet yhtä "viihdyttävään" ohjelmaan =)

Mä en haluaisi nähdä Nykästä kuolaajiensa kanssa tv:ssä! :x Luultavasti se näyttäisi perinteiseltä "vanha juoppo jahtaa tipuja täydessä mämmissä, herää seuraavana aamuna noita-akan vierestä ja miettii mikä yllätys munassa mahtaakaan odottaa" -pääsiäispässikuviolta.

Mieluummin joku tosi jäykkä suomalainen (sinkku)miespoliitikko, jota naiset kilvan yrittävät pokata! :xmas: :laugh:

Rokkarille morsian -sarjan 'morsiamia' katsellessani mulle tuli muuten vastustamaton halu leikata lyhyet hiukset (kun ne lirulettiset rokkarinkaatajat oli niin naiiveja ällöjä )! :D

(En ole kuitenkaan leikannut, kun ei mikään lyhyt kampaus pysy mun päässä tarkoitetussa mallissaan. :/ )

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mä en haluaisi nähdä Nykästä kuolaajiensa kanssa tv:ssä! :x Luultavasti se näyttäisi perinteiseltä "vanha juoppo jahtaa tipuja täydessä mämmissä, herää seuraavana aamuna noita-akan vierestä ja miettii mikä yllätys munassa mahtaakaan odottaa" -pääsiäispässikuviolta.

Mieluummin joku tosi jäykkä suomalainen (sinkku)miespoliitikko, jota naiset kilvan yrittävät pokata! :xmas: :laugh:

:laugh:

Yhteistyössä