make31!

  • Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
make31
Alkuperäinen kirjoittaja korjaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Tuo "ap" tuossa välissä en ollut minä.
Enkä sano, etteikö äiditkin olisi ihania! Ovat toki, ihania naisia! Mutta monesti kuitenkin ulkonäöllisesti hieman rupsahtaneita, itseni mukaan lukien...:)
Ihmettelen maken kiinnostusta ihan vilpittömästi, ei ollut tarkoitus ilkeillä kenellekään.
sorry mie laitoin väärrän kohtaan ton ap sanan. tarkoitin sinulle ap vastata että : ap puhuu vaan omasta puolestaan...
sorry.
siis kaikkia ei ole lihavia ja rumia vaan pitää ittestään huolta kuten minä olen hoikka ja timmissä kunnossa ja muutenkin huolehdin ulkonäöstäni.

Mä ymmärrä tästä enää yhtään!

Siis....täh??

mammaahan se vain vähän arvelutti minun aikeeni, ei se tee mammasta yhtään paheksuttavaa. Tuota "ap":tä ei siis tarttisisi minusta enää koko jutuun sekoittaa yhtään.
 
Hili
Kai nainenkin saa vongata.. Jos tarjolla on kuuma mies.. Haluan vain kuumaa seuraa, vastaisitko edes jotakin? Mä laitan sulle kuvani kunhan saan s.posti osoitteesi.. laita hetkeksi vaikka profiiliisi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Voi ei mikä aloitus :D Antaa toisen etsiä mammoista kaveria, toinen kun tykkää tyttärestä ja toinen äidistä.. ja sitä rataa.

Muuten, kyllä täältä alipainoisiakin mammoja löytyy :whistle:
Mieluummin ylipainonen kuin alipainonen. Olen kokeillut alipainosta eikä oikeeti ollut häävi näky alasti. Vaika en pinnallinen olekaan niin tuli puistattava olo. Suoriuduin silti. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarzan2:
Mieluummin ylipainonen kuin alipainonen. Olen kokeillut alipainosta eikä oikeeti ollut häävi näky alasti. Vaika en pinnallinen olekaan niin tuli puistattava olo. Suoriuduin silti. =)
No todellakin, kyllä naisesta kiinni pitää saada! Minen itse vaan liho, niin no can do.. lepo vaan, mulla pisti silmään tuo avauksen hurja yleistys :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarzan2:
Mieluummin ylipainonen kuin alipainonen. Olen kokeillut alipainosta eikä oikeeti ollut häävi näky alasti. Vaika en pinnallinen olekaan niin tuli puistattava olo. Suoriuduin silti. =)
No todellakin, kyllä naisesta kiinni pitää saada! Minen itse vaan liho, niin no can do.. lepo vaan, mulla pisti silmään tuo avauksen hurja yleistys :D
=) Pitää kyllä. Pyöreät muodot tuntuu mukavilta pidellä.
En ota tosissaan avauksen asiaa, no hätä.
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Tarzan2:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Voi ei mikä aloitus :D Antaa toisen etsiä mammoista kaveria, toinen kun tykkää tyttärestä ja toinen äidistä.. ja sitä rataa.

Muuten, kyllä täältä alipainoisiakin mammoja löytyy :whistle:
Mieluummin ylipainonen kuin alipainonen. Olen kokeillut alipainosta eikä oikeeti ollut häävi näky alasti. Vaika en pinnallinen olekaan niin tuli puistattava olo. Suoriuduin silti. =)
tuo kommentti sun olis pitäny jättää kirjottamatta :attn:
huomaat vielä... :attn: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarzan2:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Voi ei mikä aloitus :D Antaa toisen etsiä mammoista kaveria, toinen kun tykkää tyttärestä ja toinen äidistä.. ja sitä rataa.

Muuten, kyllä täältä alipainoisiakin mammoja löytyy :whistle:
Mieluummin ylipainonen kuin alipainonen. Olen kokeillut alipainosta eikä oikeeti ollut häävi näky alasti. Vaika en pinnallinen olekaan niin tuli puistattava olo. Suoriuduin silti. =)
tuo kommentti sun olis pitäny jättää kirjottamatta :attn:
huomaat vielä... :attn: :LOL:
Mitä nyt tapahtuu? :|
 

Yhteistyössä