make31!

  • Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
mamma
Oletko ehkä hieman epätoivoinen, kun haet seksiseuraa tällaiselta mammapalstalta? :xmas:
Olen itsekin mamma ja tiedän, että olemme monesti enemmän tai vähemmän ylipainoisia, imetyksessä tissinsä lerphauttaneita, synnytyksissä pimppinsä venhauttaneita -kuitenkin toki ihania- naisia...!
Sinäkö haluat sellaista nimenomaan? :xmas:
Jos tuo kuva oli todella sinun, joka oli siinä ketjussa, ihmettelen miksi sellainen treenattu, nuori, kivannäköinen mies hinkuaa sitä velttoa, raskausarpista vatsaa ja tikattua alapäätä? :saint:

 
Tuo äskenen ei ollut minä.
Minusta nainen on kaikkein naisellisin kun se on äiti, eikä mitkään arvet häiritse kyllä.
Olisin hyvä hoivaaja. Sitäpaitsi kun mullakin on lapsia niin oletan että nainen jolla on lapsia myös ymmärtää tilanteeni paremmin kuin sinkku.
 
ap
puhuu vaan omasta puolestaan. minä olen timmissä kunnossa oleva "mamma" ja mulla ei ole muuttunut miksikään sektion jäkeen alaosasto. jotkut mammat pitää itsestään huoltakin eikä anna itsensä päästä huonoon kuntoon.
 
tstä ap:n jutusta tuli mieleen et oikeastikko täällä olevat näkee itsensä pelkkinä äiteinä? ensin ollaan tyttöjä ja sitten naisia ja kun lapsi tulee niin mammoja, äitejä, äityköitä jne.? tietysti ollaan äitejä jos on lapsia, mut en mä muille ihmisille ole äiti, vaan nainen omine "virheineni" jotka elämä on tuonut. Jos eroaisin miehestäni niin kyllä mä toivoisin että löytäisin itselleni kumppanin vaikka olenkin äiti lapsilleni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
tstä ap:n jutusta tuli mieleen et oikeastikko täällä olevat näkee itsensä pelkkinä äiteinä? ensin ollaan tyttöjä ja sitten naisia ja kun lapsi tulee niin mammoja, äitejä, äityköitä jne.? tietysti ollaan äitejä jos on lapsia, mut en mä muille ihmisille ole äiti, vaan nainen omine "virheineni" jotka elämä on tuonut. Jos eroaisin miehestäni niin kyllä mä toivoisin että löytäisin itselleni kumppanin vaikka olenkin äiti lapsilleni.
No en minä ainakaan pelkkänä äitinä itseäni ajattele.
Enkä ap ajatusmaailmalla näe vain timmejä missimittaisia mimmejä kauniina.
 
make31
Alkuperäinen kirjoittaja una:
jos sä oot oikee ja toi kuva oli sun kuva niin laitapa itsestäs vielä toinen kuva?tekis miel ottaa yhteyttä mutta mietin minkänäköin tyyppi siel OIKEESTI on ... ;)
Niin. tuonne profiiliin, ja vaikka muitakin kuvia vaikka niistä samoista polttareista.. (vai laitanko minä?)
 
mamma
Tuo "ap" tuossa välissä en ollut minä.
Enkä sano, etteikö äiditkin olisi ihania! Ovat toki, ihania naisia! Mutta monesti kuitenkin ulkonäöllisesti hieman rupsahtaneita, itseni mukaan lukien...:)
Ihmettelen maken kiinnostusta ihan vilpittömästi, ei ollut tarkoitus ilkeillä kenellekään.
 
Niin siis mä tolla ap tarkoitan ketjun aloittajaa aina, joka se onkin. Sekaannuksia sattuu. En mä ainakaan ilkeilynä ottanut enkä ainakaan itse tahallani ilkeillyt. (mun nikki aiheuttaa melkoisia ristiriitatilanteita yleensä kun sanon jotain poikkipuolista... )

Mä otan ne arvet ja repsahdukset ihan jokaiseen ihmiseen kuuluvina asioina, mistä sitten johtuvatkin.
 
make31
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Tuo "ap" tuossa välissä en ollut minä...
No et tietenkään ollut! Sähän oot mamma. Kukaan ei sua tohon aapeehen sekoittaisi.

Tää palstahan on ihan hullu. Oon huomannu, että ap on lähes joka ketjussa!. Ihme nettinarkkari. Älä siitä välitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Tuo "ap" tuossa välissä en ollut minä.
Enkä sano, etteikö äiditkin olisi ihania! Ovat toki, ihania naisia! Mutta monesti kuitenkin ulkonäöllisesti hieman rupsahtaneita, itseni mukaan lukien...:)
Ihmettelen maken kiinnostusta ihan vilpittömästi, ei ollut tarkoitus ilkeillä kenellekään.
No mä en ole edes ajatellut asiaa tolta kannalta. En ole kovin pinnallinen muutenkaan. Kun on lapsiakin ollut jo monta vuotta niin on musta ihan luonnollista jos tulevalla naisellanikin on lapsia.
 
kaikille miehille tiedoksi: Kun nainen on saanut lapsia, ei hänen alapäänsä ole ikuisesti tikkejä täynnä, se ei myöskään ole lerpahtanut tai väljä, vatsa roiku, tissit laahaa maata, tukka hapsota, vaatteet ole ajalta ennen lapsia jne. hän ei myöskään ole ylipainoinen yhtään sen useammin kuin lapseton kanssasisarensa. eli jos lapset eivät ole este niin ei kun menoksi :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
kaikille miehille tiedoksi: Kun nainen on saanut lapsia, ei hänen alapäänsä ole ikuisesti tikkejä täynnä, se ei myöskään ole lerpahtanut tai väljä, vatsa roiku, tissit laahaa maata, tukka hapsota, vaatteet ole ajalta ennen lapsia jne. hän ei myöskään ole ylipainoinen yhtään sen useammin kuin lapseton kanssasisarensa. eli jos lapset eivät ole este niin ei kun menoksi :D .
Näinpä :D
 
korjaus
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Tuo "ap" tuossa välissä en ollut minä.
Enkä sano, etteikö äiditkin olisi ihania! Ovat toki, ihania naisia! Mutta monesti kuitenkin ulkonäöllisesti hieman rupsahtaneita, itseni mukaan lukien...:)
Ihmettelen maken kiinnostusta ihan vilpittömästi, ei ollut tarkoitus ilkeillä kenellekään.
sorry mie laitoin väärrän kohtaan ton ap sanan. tarkoitin sinulle ap vastata että : ap puhuu vaan omasta puolestaan...
sorry.
siis kaikkia ei ole lihavia ja rumia vaan pitää ittestään huolta kuten minä olen hoikka ja timmissä kunnossa ja muutenkin huolehdin ulkonäöstäni.
 

Yhteistyössä