Mäkättäjä-eukko täällä, hei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja narsissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

narsissi

Aktiivinen jäsen
18.07.2007
1 180
0
36
Mies tossa kävi mun kiukuttelun jälkeen kaksin lapsen kanssa kaupassa.

Toi kaikkea ja extraakin, mutta unohti yhden mun herkun, minkä söi eilen illalla kaapista.

Siitä keksin sitten mäkättää ja tuo lähti nyt uudestaan kävellen suuttuneena kauppaan hakemaan sitä herkkua :o

On mulla ihana mies joka varmaan mut kohta jättääkin, kun ei kestä enää |O

Tietty vaihe kk-kiertoa, kun olen ihan hirviö ja sen tiedostan itsekin, mutten tunteitani pysty siltikään hallitsemaan!
Mistä apua? En käytä hormonaalista ehkäisyä ollenkaan.

Onko olemassa jotain ilo-pillereitä, jotka saa olon aina positiiviseksi? :kieh:

oot hirvee. Ja että miehes on niin tossukka kun viittii kuunnella! Meillä ei moinen onnistuis ! Mies sanois että mene helvetti ite sit sinne kauppaa ostaan mitä haluut!! Varsin jos kiukutellen asiasta sanosin.

En ottais mitään pillereitä, vaan lähtisin purkamaan sitä pahaa oloa muuten. Jos tiedät jo valmiiksi ne päivät jolloin vituttaa, niin meditoi, joogaa, juokse, tanssi ja laula se paha olo pois.

Alkuperäinen kirjoittaja äispä:
oot hirvee. Ja että miehes on niin tossukka kun viittii kuunnella! Meillä ei moinen onnistuis ! Mies sanois että mene helvetti ite sit sinne kauppaa ostaan mitä haluut!! Varsin jos kiukutellen asiasta sanosin.

No niinhän mie olenkin |O
Ja pahinta tässä on se, että ite ymmärrän olevani aivan kauhea akka, ja silti en osaa lopettaa! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja äispä:

No niinhän mie olenkin |O
Ja pahinta tässä on se, että ite ymmärrän olevani aivan kauhea akka, ja silti en osaa lopettaa! :headwall:

Oletko ikinä jutellut jonkun lekurin kanssa? Jotain hormonaalista lääkettä tasapainottamaan?

Mä olen myös ihan kamala (paljon kamalampi kuin sinä ap) kuukautisten aikaan ja jo vähän ennen sitä. Mies toivois että asuisin Siperiassa aina "siihen aikaan kuusta" :D.

Mäkin olen koittanut vaikka mitä hillitäkseni hermojani, mutta mikään ei auta. Viime viikonloppuna mä lähdin itkien miehen veljen luota autolla kiukuttelemaan kun mies ei hoitanut tarpeeksi vauvaa... ja muutaman päivän päästä alkoi menkat.

Mies vaan totesi että arvasi taas heti mistä kiikastaa, mutta mulle tulee joka kerta yllätyksenä. Mä siis en merkkaa kuukautisia, vaan ne vaan joka kerta tulee. Mies taas osaa ennakoida mun käytöksestä milloin on alkamassa...

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä olen myös ihan kamala (paljon kamalampi kuin sinä ap) kuukautisten aikaan ja jo vähän ennen sitä. Mies toivois että asuisin Siperiassa aina "siihen aikaan kuusta" :D.

Mäkin olen koittanut vaikka mitä hillitäkseni hermojani, mutta mikään ei auta. Viime viikonloppuna mä lähdin itkien miehen veljen luota autolla kiukuttelemaan kun mies ei hoitanut tarpeeksi vauvaa... ja muutaman päivän päästä alkoi menkat.

Mies vaan totesi että arvasi taas heti mistä kiikastaa, mutta mulle tulee joka kerta yllätyksenä. Mä siis en merkkaa kuukautisia, vaan ne vaan joka kerta tulee. Mies taas osaa ennakoida mun käytöksestä milloin on alkamassa...

mulla tämä vaihe alkaa kuukautisten jälkeen, lähellä kierron puoliväliä :(

Niin ja on tuo munkin mies moneen kertaan sanonut, että tietää mistä johtuu, joten siksi se hiljaa onkin, eikä rupea riiheemään, koska siitä ei oo koskaan seurannut mitään hyvää.

Mutta "mukava" kuulla etten ole ainut räjähdysherkkä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

mulla tämä vaihe alkaa kuukautisten jälkeen, lähellä kierron puoliväliä :(

Niin ja on tuo munkin mies moneen kertaan sanonut, että tietää mistä johtuu, joten siksi se hiljaa onkin, eikä rupea riiheemään, koska siitä ei oo koskaan seurannut mitään hyvää.

Mutta "mukava" kuulla etten ole ainut räjähdysherkkä :hug:

Kyllä mä olen muutenkin aika temperamenttinen ihminen. Kaikki tunteet on hirmu voimakkaita. Nauran ja riemuitsen isosti, itken herkästi, suutun voimakkaasti ja lepyn nopeasti. Elämä on mun kanssa yhtä tunteiden vuoristorataa. Ja silti tuo mies rakastaa mua. Ja mä häntä vaikka ei hänkään mr. täydellisyys ole.

Pyydät mieheltäs anteeks kun hän tulee kotiin ja tarjoat siitä herkusta puolet hänelle :hug: =)

Mulla auttoi masennuslääkkeet. En oo niitä vielä kuukauttakaan syönyt, mut tässä kierrossa pääsi kuukautiset "yllättämään", tulivat nimittäin ilman "olen hirviö"-päiviä! Itse olin ihan :o

Yhteistyössä