no mitä hittoa noi sun iänikuiset maistuisko kysymykset mukamasovat? jos ihmisellä on nälkä, niin sille maistuu ruoka ku ruoka. jos ihmisellä ei ole nälkä, niin sille ei maistu mikään ruoka. ihminne ei tosin elä pelkästä leivästä eli jos henki on kunnossa, niin ei paljo maistu mikään vaikka voihan sitä silloin jotain ihan mitä nyt sattuu jääkaapista käteen tarttumaan suuhunsa pistää. mikä on noiden maistuisko juttujesi asia? kehuskelet kokkitaitojasi? miksi? senkun teet itsellesi ruokasi ja syöt sen, niin sen tarkoitusfunktio tulee hoidettua, minä osaan pitää huolta itse omista syömisistäni eikä toisten tarjoamat ruoat paljo kiinnosta,Mene paskoinesi muualle. Pitikö tulla takaisin tänne? Kun et osaa olla asiallinen.
no mitä hittoa noi sun iänikuiset maistuisko kysymykset mukamasovat? jos ihmisellä on nälkä, niin sille maistuu ruoka ku ruoka. jos ihmisellä ei ole nälkä, niin sille ei maistu mikään ruoka. ihminne ei tosin elä pelkästä leivästä eli jos henki on kunnossa, niin ei paljo maistu mikään vaikka voihan sitä silloin jotain ihan mitä nyt sattuu jääkaapista käteen tarttumaan suuhunsa pistää. mikä on noiden maistuisko juttujesi asia? kehuskelet kokkitaitojasi? miksi? senkun teet itsellesi ruokasi ja syöt sen, niin sen tarkoitusfunktio tulee hoidettua, minä osaan pitää huolta itse omista syömisistäni eikä toisten tarjoamat ruoat paljo kiinnosta,
Kritiikkini koski lähinnä tuota pelkkää kysymystäsi: "maistuisko", maitsuisko jos mitä? Maiistuisko, jos olisi nälkä? maistuisko, jos ei olisi nälkä? Siis mulle maistuu melkein mikä vaan, jos mulla on nälkä ja ei maistu mikään, jos ei ole nälkä.jos ei toisten tarjoamat sapuskat kelpaa, niin voit ohittaa suoraan jatkossa nämä ketjut, kiitos
Kritiikkini koski lähinnä tuota pelkkää kysymystäsi: "maistuisko", maitsuisko jos mitä? Maiistuisko, jos olisi nälkä? maistuisko, jos ei olisi nälkä? Siis mulle maistuu melkein mikä vaan, jos mulla on nälkä ja ei maistu mikään, jos ei ole nälkä.
Ok, no kysy sitten että "Onko sulla nälkä?"Miten sen nyt kukanenkin kokee sillä hetkellä.
öö?Mihin toi kysymys liityyy? Mistä mihin ja minne mulla vois olla kiire, kun ei maailmasta pois pääse. Joskus haluan tehdä jotain nopeasti, eli kai mulla silloin on kiire, joskus hidasstelen eli ei kai mulla silloin ole kiire.Onko sulla kiire?
Ok, no kysy sitten että "Onko sulla nälkä?"
öö?Mihin toi kysymys liityyy? Mistä mihin ja minne mulla vois olla kiire, kun ei maailmasta pois pääse. Joskus haluan tehdä jotain nopeasti, eli kai mulla silloin on kiire, joskus hidasstelen eli ei kai mulla silloin ole kiire.
Mä kyl syön mitä vaan, mut viimeaikoina olen pizzeriassaki valinnu mieluummin Kebabin kuin pitzan, ehkä ens vuonna taas mieluummin pitzan ku kebapin. Pitzoissa nyt joskus oliivit ärsyttää, mut menee neki mielenkiintoisina lisinä. yksi juttu mitä en ehkä suostuisi enää koskaan ikinä maistamaan on kreikkalainen juustopiiras. Sain sitä naamani eteen Kreetalla. Siellä kun ei jääkaappeja ole, siis ainakaan siinä rantabaarin tapaisessa, niin säilytyskeinona oli suolahappo tms, se kai, eli kuitenkin samaa ainetta, mitä oksennuksessa on. En pystynyt syömään, Hyvä ku pystyin maistamaan.Mulle ei oikein nuo pepperoonit ja jalopeenot ja ananakset maistu. Joka pizzassa on rutisemista, mutta varmaan isoimman nälän yllättäessä ottaisin tuon keskimmäisen pizzan ja nyppisin siitä nuo jälkiruoka-ainekset pois.