maitotipat rinnoista :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutuutupakkarulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuutuutupakkarulla

Vieras
mun esikoinen on nyt 1v8kk ja ollaan lopetettu ehkäisy kolme-neljä kuukautta sitten. Ollaan menty keskeytetyllä yhdynnällä, lapsi ei siis olisi katastrofi laisinkaan.

No, tänään huomasin, että multa tulee rinnasta maitoa, ihan siis valkoista. Kuukautisiin on aikaa 5pvä. Muutenkin tässä on nyt muutamana päivänä ollut menkkamaista jomotusta alavatsalla. Onkohan raskausoireita vai pitäiskö mennä lääkäriin maidon tulon takia? Esikoista imetin reilu vuotiaaksi, joten maitoa kyllä tuli, mutta en ole imetyksen loppumisen jälkeen huomannut tätä efektiä ..

sen jälkeen kun lopetin imetyksen, lapsen ollessa vähän reilu 1v. Luultavasti kuitenkin ihan normaalia. Ehdin vaan googlettaa ja tulokseksi tuli jotain aivokasvaimia yms :( ja jossain takaraivossa vauvakuumekin nostaa päätään, vaikka raskaaksi tuleminen on melko epätodennäköistä.

Mulla tihkui toisesta rinnasta jotain aikanaan ja edellisen lapsen syntymästä oli yli 4 vuotta. Kävin tutkimuksissa ja mammografiassa, ei löytynyt mitään. Lääkäri sanoi, että rinta on aktiivinen rauhanen, joka elää kuukautiskierron mukaan. Jos vuoto on kirkasta tai valkoista, ei tartte huolestua, mutta jos vuoto muuttuu ruskeaksi tai veriseksi niin heti tutkimuksiin.

Mulla tuli maitoa ennen plussaa jo alkion kiinnittymisen jälkeen, siitä osasin arvata että plussa tulossa! Edellinen lapsi silloin 1,5v ja imetyksen olin lopettanut jo kun lapsi oli 2kk.

Yhteistyössä