H
Henna S
Vieras
Hei ! Tyttäremme on pian 4-vuotias, kaunis, reipas tyttö
Hänelle sattui puoli vuotta sitten hammastapaturma, jonka seurauksena toinen yläetuhammas joudutaan nyt tod.näk. poistamaan. Voi hyvä luoja että olen tätä murehtinut, itken silmät päästäni...pieni tyttöni ilman yläetuhammasta...
Oon ottanu tän tapaturman ja tän mahdollisen poiston niin raskaasti, että hyvät ihmiset, kertokaa mulle kuinka tään asian laita oikeesti on??? Oon niin surullinen. 