E
e-m
Vieras
Hei! Mitä lapsenne juo maidon sijasta? Meidän tytöllä on melko varmasti suolisto-oireinen maitoallergia jota tutkitaan nyt vasta yli 1v iässä. Tänään lääkäri sanoi, että korvaavaa "tuotetta" ei tarvita, vaan kalkkitabletit sekä muuten normaali ruokavalio. Kaurajuomaa saa kuulemma käyttää!? Mulla on ollut eri käsitykset asiasta, luulin että erityiskorviketta tarvii sinne 2-vuotiaaksi asti? Tyttö on nyt 1v1kk. Saatiin lähete polille ja sitä kautta altistus sitten.
Hei niin ja onko muita jotka imettää vielä yli 1-vuotiasta allergista lasta? Millasia kokemuksia? Mää oon kallistunut lopetuksen puolelle, vaikka ei pitäisi olla kuin maidottomalla dietillä. Että kai tässä pikkuhiljaa lopetellaan.
Vihastuttaa kun nyt vasta otettiin tosissaan meidän allergiaepäilyt. Terveydenhoitajien ja lääkärien mukaan vika on ollut meidän yösyötöissä ym. :kieh: Mitenkä lopetat yösyötöt kun toinen vääntelee mahaansa ja itkee läpi yön
Noh, nyt ne on kuitenki takana päin kun mahakin saatiin rauhoittuun.
Sori tämä paatos, nyt helpotti! =)
Hei niin ja onko muita jotka imettää vielä yli 1-vuotiasta allergista lasta? Millasia kokemuksia? Mää oon kallistunut lopetuksen puolelle, vaikka ei pitäisi olla kuin maidottomalla dietillä. Että kai tässä pikkuhiljaa lopetellaan.
Vihastuttaa kun nyt vasta otettiin tosissaan meidän allergiaepäilyt. Terveydenhoitajien ja lääkärien mukaan vika on ollut meidän yösyötöissä ym. :kieh: Mitenkä lopetat yösyötöt kun toinen vääntelee mahaansa ja itkee läpi yön
Sori tämä paatos, nyt helpotti! =)