T
tissi
Vieras
Hittolainen! Meillä on 4vkon ikäinen vauva joka on täysimetyksellä. Ei suostu tissistä syömään kun maitoa tulee niin kovalla paineella vähän joka suuntaan. Mun on itteni hankala yksin kotona ollessa käydä pumppailemaan muutenkin, mutta eilen kuitenkin koetin pumpata vähän ensimmäisiä maitoja pois että josko sitten onnistuisi. Pumppasin yli 100ml ja yhä tuli kun hanasta !
Te, joilla on ollu maidontulo myös hyvin runsasta niin miten paljon olette pumpanneet että on suihkuaminen loppunut?
Pullosta olen koettanut myös antaa maitoa, mutta siinä on vielä paljon treenattavaa ja pitäs hankkia erillainen tuttiosa pulloon. Pulauttelee vaan suustaan maidot pois ja menee paljon ilmaa mahaan..
Te, joilla on ollu maidontulo myös hyvin runsasta niin miten paljon olette pumpanneet että on suihkuaminen loppunut?
Pullosta olen koettanut myös antaa maitoa, mutta siinä on vielä paljon treenattavaa ja pitäs hankkia erillainen tuttiosa pulloon. Pulauttelee vaan suustaan maidot pois ja menee paljon ilmaa mahaan..